رئیس سازمان بسیج کارگری استان کردستان گفت: کارگران عرصه تولید،صنعت و خدمات در جهت رونق توسعه و آبادنی کشور تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۶۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، در پنجمین روز از گرامیداشت هفته کار و کارگر که با عنوان روز كارگر، ولايت و معنويت نامگذاری شده است و مصادف با نهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهيد اوستا عبدالحسين برونسي؛ روز بسيج كارگري ، مراسم روز بسيج كارگري ظهر امروز در سالن سراي سالمندان بهزيستي استان در سنندج برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کارگران بسیجی و بسیجیان کارگر واحدهای تولیدی و صنعتی استان، مدیران و مسئولین، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج؛ مسئولین اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی همراه بود از کارگران بسیجی استان تجلیل شد.

حبیب الله کاووسی رئیس سازمان بسیج کارگری استان کردستان در این مراسم ضمن تبریک هفته کار و کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه اظهار داشت: شهید برونسی اسوه تقوا و عمل است و روز شهادت این بزرگوار به عنوان روز تشکیل بسیج کارگری نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: کارگران عرصه تولید،صنعت و خدمات در جهت رونق توسعه و آبادنی کشور تلاش می کنند.

کاووسی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری کارگران ما در دوران دفاع مقدس دو کار را همزمان انجام می دادند، یکی اینکه نگذاشتند چرخ کارگاه های تولیدی و عرصه کار و تولید تعطیل شود و دیگر حضور مجاهدانه در عرصه دفاع مقدس بود.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان کردستان اظهار داشت: حضور جامعه کارگری در عرصه دفاع مقدس و در کنار آن حضور در چرخه تولید نشان از برجسته و ممتاز بودن نقش این قشر از جامعه دارد.

وی خاطر نشان کرد: گرامیداشت روز قشر بسیج کارگری و هفته کار و کارگر فرصتی است برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه و تکریم از قشر موثر و زحمتکش است تا این قشر زحمتکش بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار گیرند.

در پایان مراسم روز بسيج كارگري از کارگران نمونه استان با حضور فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان و دیگر مسئولین استانی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات