خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در استان سمنان:

ولايت مداري لازمه حفظ جمهوري اسلامي ايران است

نماينده ولي فقيه در استان سمنان گفت: ولايت‌مداري، اطاعت و حمايت از ولايت فقيه از جمله مهمترين لازمه‌هاي حفظ جمهوري اسلامي ايران است.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۶۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان صبح امروز در ديداري كه به مناسبت آغاز هفته عقيدتي سياسي سپاه با جمعي از پاسداران و مسئولان عقيدتي سياسي سپاه استان سمنان كه در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، ضمن تبريك اعياد رجبيه و شعبانيه به ويژه خجسته ميلاد با سعادت جوادالائمه و تبريك هفته عقيدتي سياسي اظهار داشت: امام جواد (ع) ما را به دو چيز دعوت كرده است اول شناخت و سپس شكر نعمتهاي الهي كه خداوند باري تعالي به انسانها عنايت كرده است؛ البته بسياري از نعمات را مي شناسيم، اما در شكر نعمت‌ها كوتاهي و غفلت مي‌كنيم.

وي مهمترين مسئوليت انسان شناخت نعمت و شكر نعمتهاي الهي است، اظهار داشت: جمهوري اسلامي يكي از مهمترين نمعمت‌هاي جامع و كامل در نظام مقدس جمهوري اسلامي است و حفظ اين نعمت بي بديل از اوجب واجبات است.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان با بيان اينكه شهيدان والامقام با تمام وجود با نثار جان خود نظام جمهوري اسلامي را پايه گذاري، حفظ و حراست كردند، تأكيد كرد: امروز وظيفه ماست كه به تأسي از شهدا و در همان مسير حركت كنيم.

حجت‌الاسلام شاهچراغي با بيان اينكه وحدت نخستين لازمه حفظ جمهوري اسلامي ايران است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نيز در نامگذاري سال 94 بار ديگر بر اين امر تحت عنوان دولت و ملت؛ همدلي و همزباني تأكيد كردند.

وي با بيان اينكه در حديثي از رسول گرامي اسلام(ص) آمده است «وحدت رحمت خداست و اختلاف عذاب دنيا و آخرت را به دنبال دارد»، بيان كرد: بحمدالله وحدت و انسجام در كشور خوب و در استان ما سمنان خوب‌تر است و بايد شكرگذار اين وحدت نسبي ميان مردم و مسئولان، روحانيان و مسئولان و آحاد مردم در تمامي شهرستان‌هاي استانمان باشيم.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان دومين مؤلفه در حفظ جمهوري اسلامي ايران را ولايت‌مداري و اطاعت و حمايت از ولايت فقيه عنوان كرد و گفت: امام خميني(ره) فرمودند«حامي ولايت‌فقيه باشيد تا به كشور شما آسيبي نرسد»؛بنابراين حفظ جمهوري اسلامي با پيروي از ولايت و حركت در خط رهبري كه همان خط امام راحل و خط امام راحل كه خط خداوند است، ‌ميسر خواهد شد و اين خط بايد در مجموعه عقيدتي سياسي تقويت شود.

حجت‌الاسلام شاهچراغي سومين مؤلفه حفظ نظام جمهوري اسلامي را جلب رضايت مردم بيان كرد و اظهار داشت: در نظام مردم سالاري ديني آنچه كه بيش از همه بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد، جلب رضايت مردم به وي‍ژه خانواده شهدا است.

وي گفت: عقيدتي سياسي وظيفه‌اي سنگين برعهده‌شان است؛ چرا كه اگر بتوانيم خود را و عقيده‌مان را محكم كنيم؛ آنگاه مي‌توانيم در خانواداه و در جامعه مؤثر واقع شويم و موجبات استحكام عقيده ديگران را فراهم كنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها