ساماندهی و ایجاد مرکز نگهداری معتادان مواد مخدر ضروری است

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بر ضرورت ساماندهی و ایجاد مراکز نگهداری معتادان مواد مخدر در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۶۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیته راهبردی و قضایی و انتظامی دادگستری استان با قدردانی از دستگاه ها و نهادهای متولی در مبارزه با مواد مخدر و با تاکید بر مبارزه با دانه درشت های مواد مخدر خواستار مقابله جدی نهادهای ذیربط با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر که امنیت و آرامش و چهره عمومی شهر را به مخاطره می اندازند شد.

وی با انتقاد از برخی ناهماهنگی ها در ایجاد مرکز نگهداری معتادان مواد مخدر در استان تصریح کرد: این مراکز برای نگهداری و جمع آوری معتادان از سطح شهر و باز اجتماعی کردن آنها ضرورت دارد.

وی بابیان اینکه مسوولان تمام دستگاه ها و نهادها برای ایجاد و راه اندازی چنین مراکزی باید همکاری های لازم را داشته باشند، تصریح کرد: دستگاه قضایی همچنان با اقتدار تمام از نهادهای متولی حمایت قضایی کرده و با مجرمان نیز بر اساس قانون به شدت برخورد می کند.

در ادامه علیزاده مدیرکل حقوقی ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز در این نشست با اشاره به برخی تغییرات قانونی در مبازه با مواد مخدر افزود : تمام موارد مطروحه و مشکلات به مرکز انتقال داده می شود تا اقدامات لازم در زمینه کاهش معضلات استان در مبارزه با با مواد مخدر انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار