در گرامیداشت ایام ولادت حضرت زهرا(س) تا ولادت حضرت علی(ع)، با حضور مسئولان استانی جشن بزرگ یاس مهربانی در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۷۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل روز گذشته، در جشن بزرگ یاس مهربانی در اردبیل، اظهار کرد: با برگزاری مراسمی سادات استان اردبیل در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) تا ولادت حضرت علی(ع) تجلیل شدند.
وی با تشریح فضیلت‌های بزرگ حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) بیان کرد:‌ الگوگیری از سبک و سیره زندگی ائمه اطهار به‌ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) نقش و تأثیر بسزایی در توسعه و تعالی جامعه دارد که در این راستا باید فرهنگسازی از سوی دستگاه‌های متولی انجام شده و زمینه توسعه فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار در جامعه فراهم آید.
اسد حسن‌زاده، مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل نیز با تبریک هفته زن و ولادت حضرت علی(ع)، هدف از برگزاری این جشن را گرامیداشت خانواده دانست و افزود: توفیقات و موفقیت کارکنان در کارها در کنار حمایت خانواده به دست آمده که باید تلاش و جدیت بر افزایش این حمایت‌ها و نیز الگوگیری از حضرت زهرا(س) توسط خانواده‌ها باشد.
در گرامیداشت ایام ولادت حضرت زهرا(س) تا ولادت حضرت علی(ع)، با حضور مسئولان استانی جشن بزرگ یاس مهربانی در اردبیل برگزار شد، در قالب این جشن سادات استان نیز تجلیل شدند.

ارسال نظرات