مسئول عقيدتي سياسي ناحيه حمزه سيد الشهداء مشهد ويژه برنامه هاي هفته عقيدتي سياسي در سپاه اين ناحيه را تشريح كرد.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۸۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

مهدی قلي پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزار بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: بزرگداشت شهادت استاد مطهری در 12 اردیبهشت فرصتی است تا هرچه بیشتر با خدمات و اندیشه های این معلم بزرگ علم و معرفت آشنا شویم .

وی ادامه داد: نامگزاری سالروز شهادت ایشان به روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج موجب شده تا این معاونت بر خود لازم بداند تا با تشکیل ستادی در رده های مختلف سپاه و بسیج در راستای تبیین اندیشه های ناب و زلال آن شهید گرانقدر اقدام نماید .

مسئول عقيدتي سياسي ناحيه حمزه سيد الشهداء  مشهد در خصوص ویژه برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بيان داشت: برگزاری گردهمایی های تبیین اندیشه های معلم شهید ویژه بسیجیان به صورت حوزه محور و کارکنان رسمی و وظیفه در ستاد ناحیه، آغاز سلسله نشست های بصیرتی ویژه بسیجیان از این هفته و تعمیق اندیشه های انقلاب اسلامی با بهره گیری از کتاب های شهید مطهری، تجدید پیمان مربیان و حلقه های صالحین با انقلاب با اجرای برنامه هایی نظیر غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای مربی ، حضور در نماز جمعه ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ... از جمله برنامه های ما در این هفته می باشد.

وی به تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی که با الگو گرفتن از شهید مطهری در طول سال به بصیرت افزایی و معنویت افزایی بسیجیان اقدام نموده اند اشاره داشت.

قلي پور با اشاره به تجلیل از معلمان و مدیران نمونه مدارس که مبلغ اندیشه های شهید مطهری می باشند افزود: برگزاری جلسه انس و الفت مسئولین سپاه با مدیران نمونه مدارس و اجرای زنگ سپاس در مدارس با همکاری آموزش و پرورش نیز در این هفته پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: فضاسازی محیطی و رسانه ای با چاپ و تکثیر بنر، پوستر و متن پیامکی از شخصیت و اندیشه های شهید مطهری برای عموم بسیجیان و همچنین ارائه مقاله در سایت ها، وبلاگ ها و روزنامه های محلی و پایگاه های بسیج از دیگر اقدامات ما در هفته عقیدتی سیاسی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها