مسئول طرح و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

ذات کار فرهنگی در شیعه محوریتش با روحانیت است

مسئول طرح و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: ذات کار فرهنگی در شیعه محوریتش با روحانیت است.
کد خبر: ۸۵۱۴۹۹۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار شهمیری در جلسه ابلاغ برنامه های سال 94 سپاه و بسیج که در محل مرکز تداوم حوزه نمایندگی ولی قیه در سپاه حضرت ابوالضل (ع) برگزار شد، گفت: ذات کار فرهنگی در شیعه محوریتش با روحانیت است؛ از این رو اگر محوریت روحانیت را از دست بدهیم چیزی برای ما باقی نمی ماند.

وی از معنویت به عنوان یکی از شعارهای برجسته سپاه به ویژه در سالهای اخیر نام برد و افزود: معنویت در مرکز تحولات سپاه قرار دارد و این خود یک فرصت خوب است.

مسئول طرح و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه سپاه اگر می خواهد در سه صحنه تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم حاضر شود نیاز به سرباز و بسیجی دارد گفت: در تهدید سخت دشمن ما آشکار است ولی وقتی تهدید امنیتی می شود مانند فتنه 88 و فتنه سال 78 نقش سپاه در دفاع از انقلاب متفاوت می شود.

شهمیری ادامه داد: امروز جنگ نرم به کنج خانه ها نفوذ کرده است به گونه ای که پدر در حال نماز شب خواندن است و فرزند در اتاق خواب خود در فضای مجازی مشغول کارهای دیگری است.

وی تربیت و آماده سازی نیروها برای مقابله با جنگ نرم را وظیفه روحانیت دانست و افزود: رسالت سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در برابر سه طیف تهدید سخت، نرم و نیمه سخت و کمک به توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی در داخل و خارج کشور در چارچوب تدابیر رهبر معظم انقلاب است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار