فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: نظارت بر محتوای انقلاب از وظایف سنگینی است که رهبر انقلاب بر دوش سپاه گذاشته است.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۰۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در جلسه ابلاغ برنامه های سال 94 سپاه و بسیج که در محل مرکز تداوم حوزه نمایندگی ولی قیه در سپاه حضرت ابوالضل (ع) برگزار شد، ضمن اشاره به انتظارات رهبر معظم انقلاب از سپاه گفت: نظارت بر محتوای انقلاب از وظایف سنگینی است که رهبر انقلاب بر دوش سپاه گذاشته است؛ از این رو ضرورت دارد که سپاهیان با فهم انقلاب در راستای انجام این رسالت مهم گام بردارند.

وی با بیان اینکه به تعبیر رهبر انقلاب سپاه دارای شاخصه هایی از قبیل اخلاص، پارسایی، تعبد، بی اعتنایی به زخارف دنیوی است

و اگر اینها را از سپاه بگیرند از کار می افتد افزود: وظیفه همه ما پاسداری از دین است و از طرفی نیز وظیفه داریم که نگذاریم حرف های رهبر انقلاب بر روی زمین بماند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه باید تضرع را در بین پاسداران رواج دهیم باید و علاقه به مصادیق دنیا را ننگ بدانیم گفت: یکی از ویژگی های رهبر انقلاب این است که تمام حرف هایشان حکمت آمیز است و به شهادت دوست و دشمن تابحال یک کلمه بیهوده، بی جهت و لغو از زبان ایشان جاری نشده است و با این حال زمانی که مطظم له می گویند تمام امید من به معنویت سپاه است این حرف بیهوده ای نیست.

کشکولی با تاکید بر اینکه سپاه هر چه که می تواند باید خود را به منویات رهبری نزدیک کند تصریح کرد: زمانی که حرف از صدور انقلاب اسلامی و خط دهی انقلاب اسلامی به بشریت به میان می آمد برخی آن را بلندپروازی می پنداشتند اما با وقایع سوریه، لبنان، فلسطین و یمن امروز آن حرف ها به واقعیت پیوسته اند.

ارسال نظرات