خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

مراسم گرامیداشت شهید مطهری با سخنرانی آیت‌الله اعرافی برگزار می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم از برگزاری مراسم گرامیداشت شهید مطهری با سخنرانی آیت‌الله اعرافی ، امام جمعه قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۰۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری طی نشست خبری که ظهر امروز در سالن جلسات مرکز آموزش بسیج شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک خجسته میلاد حضرت امام محمد باقر(ع)، با بیان اینکه خداوند ماه رجب را برای تعالی بندگان صالح در نظر گرفته است اظهار کرد: میزان بهره‌برداری انسان از ماه رجب به هنر و توانایی او بستگی دارد.

وی افزود: مسئولان استان قم باید با اهتمام ویژه‌ای در گرامیداشت علامه شهید مطهری داشته باشند و در این راستا نیروهای مسلح و اداره‌کل آموزش و پروش این استان در سالروز شهادت این بزرگوار مراسم تکریم برگزار می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) معنویت‌افزایی را بخشی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ساعت 8:30 روز یکشنبه هفته آینده مراسم ویژه‌ای به مناسبت بزرگداشت شهید مطهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با سخنرانی آیت‌الله علیرضا اعرافی، امام جمعه قم برگزار می‌شود.

وی دیدار با مراجع عظام، اساتید و علمای برجسته استانی را یکی از برنامه‌های سپاه استان قم برای هفته آینده خواند و مطرح کرد: گلباران مرقد مطهر شهید مطهری یکی دیگر از برنامه‌های عمومی استان است که اقشار مختلف در این زمینه حضور پررنگی خواهند داشت.

اکبری از برگزاری جلسات مختلف با اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم یاد کرد و افزود: تجلیل از 50 نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی نمونه، جلسه عمومی نیروهای مسلح در حسینیه ثارالله سپاه استان قم، رزمایش گردان‌های رزمی همراه با برنامه‌های عقیدتی و فرهنگی و برپایی صبحگاه اقتدار با سخنرانی آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم از دیگر برنامه‌های سپاه استان قم در روزهای آینده است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی بر استفاده از آموزه‌های شهید مطهری تصریح کرد: ولایت و فرهنگ مهدویت، ایمان و معنویت، پیشرفت علم و فناوری، امر به معروف و نهی از منکر، بیداری اسلامی و اخلاق اسلامی عناوین اصلی هفته آینده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه بخش عمده ای از کار نیروهای مسلح، معنویت افزایی در جامعه است، ابراز کرد: برنامه های مختلف دیگری به مناسبت هفته عقیدتی در رده های سپاه و بسیج قم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: روز دوشنبه در مراسمی که در سالن شهید اخلاقی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار خواهد شد، از مربیان نمونه عقیدتی و سیاسی تجلیل و تقدیر بعمل خواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه دلسوختگان نظام اسلامی باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام ویژه داشته باشند عنوان کرد: با توجه به حرکت‌هایی که کشورهای استکباری برای نابودی نظامی اسلامی انجام داده‌اند باید باورهای دینی و اعتقادی جوانان را به سمتی سوق دهیم که آن‌ها بتوانند همانند هشت سال دفاع مقدس در جنگ نرم نیز دشمن را شکست دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) تصریح کرد: ایستادگی‌ها و بکارگیری استعدادهای نهفته در انسان سبب می‌شود انسان بتواند به جایگاه‌های والای دنیوی و معنوی برسد و این موارد از ویژگی‌های بارز علامه شهید مطهری بود.



ارسال نظرات