سردار نقدی:

آل یهود و آل سعود در محاصره مقاومت اسلامی قرار گرفته اند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره 14 هزار شهید کارگر کشور در شهرکرد، گفت:‌ امروز، آل یهود و آل سعود در محاصره مقاومت اسلامی قرار گرفته اند.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۳۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمدرضا نقدی در یادواره سردار شهید حسینعلی ترکی، شهید شاخص کارگری و 14 هزار شهید کارگر کشور در شهرک صنعتی شهرکرد، گفت: امروز زندگی خود در تمام ابعاد را مدیون شهدا و خانواده معظم آنها هستیم.

سردار نقدی، افزود: مدیون کسانی هستیم که پیام شهدا را از دیروز تا به امروز گسترش دادند. اگر امروز می بینیم جمهوری اسلامی ایران در اوج افتخارات است، همه در پرتو این ایثارگری و آرمان و ایده شهداست.

وی، با بیان اینکه؛ امروز، آل یهود و آل سعود در محاصره مقاومت اسلامی قرار گرفته اند، اظهار داشت: اگر امروز جوانان و کودکان و زنان را به خاک و خون می کشند، اینها همه از ترس و وحشت آنهاست؛ زیرا می دانند که اگر ایران اسلامی از هر دری وارد شود، آن در باز است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، گفت: دنیای اسلام بیدار شده است و تصمیم گرفته زیر بار قدرت های استعماری نرود و این چیزی است که آنها را به وحشت انداخته است.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه فکر کردن به اینکه نشستن 5+1 مقابل ایران برای مسئله هسته ای است، اشتباه است، تأکید کرد: مسئله ، مسئله اسلام و انقلاب اسلامی است. سازماندهی کرده بودند که با ساختارهای جاسوسی و مدیریتی ساخته شده، اراداه خود را تحمیل کنند بر د ولت ها؛ اما همه رو به زوال است و دائماً در حال عقب نشینی هستند.

سردار نقدی به شکست های پی در پی قدرت های جهانی و آمریکا در بحث عراق، لبنان و سوریه و به خاک و خون کشیده شدن مردم این کشورها به دست داعش و تکفیری ها اشاره کرد و گفت: امروز، بسیج در عراق، سوریه و حزب الله لبنان می درخشد. در فلسطین، سه بار حمله پی در پی رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شد و در غزه ، دیدیم که مجاهدین با الهامات و درس هایی که از شهدای ما آموخته اند، ایستادگی کردند.

وی، به شاخصه تروریستی کشورهای مذاکره کننده در قالب 5+1 اشاره کرد و افزود: از این 14 هزار شهید کارگر کشور، حداقل 4هزار نفر به دست تروریست ها شهید شدند و گناه آنها، علاقه مندی به انقلاب اسلامی، امام،‌ نماز خواندن و ریش داشتن بود.

جانشین فرمانده کل سپاه و رئیس بسیج مستضفین کشور، در ادامه به فتنه گری های دشمنان در سال های 78 و 88 اشاره کرد و گفت: این مذاکرات، مذاکره نیست؛ بلکه جنگ است و می خواهند انتقام آن سالها را بگیرند و تنها سلاح آنها تحریم است؛ چون نمی توانند بجنگند و نیرویی ندارند،‌بلکه فقط کودکشی انجام می د هند.

سردار نقدی، در ادامه شکست آل سعود در یمن را قریب الوقوع دانست و حضور داعش و تکفیری ها در عراق را حاصل توطئه آمریکا دانست و گفت: آمریکا وقتی از ملت عراق شکست خورد و ذلیلانه مجبور به ترک این کشور شد، داعش و تکفیری ها را به جان مردم عراق انداخت.

وی، افزود: اگر رزمندگان غزه با دست خالی جلو بزرگ ترین قدرت نظامی منطقه ایستادند، درسی بود که از شهدای ما گرفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ، در مکتب شهداء آمده ایم درس بگیریم، نه اینکه متن زیبایی بخوانیم و خوشمان بیاید. امروز اگر شهید ترکی بود، آستین بالا می زد و مشکلات را حل می کرد. این چیزی است که باید بدانیم.

سردار نقدی، با انتقاد از نفوذ فرهنگ غربی در خانواده های ایرانی به ویژه شهرنشین ها، تصریح کرد: در بین عشایر ما، خانواده صمیمیت خود را حفظ کرده و تا نوه و نتیجه با هم زندگی می کنند و اینها برای ما ارزش های ضامن اخلاقی محسوب می شوند و باید در بین خانواده های شهرنشین نیز رواج یابد.

وی، ادامه داد: این عشایر بودند که در زمان انقلاب، حماسه های زیادی آفریدند، ایستادگی و مقاومت کردند و یار اصلی نظام و دولت بودند.

این مقام مسئول، استان چهارمحال و بختیاری را یکی از نمادهای اصلی عشایر کشور دانست و تأکید کرد: در حال حاضر، 27 درصد تولیدات دامی و غذایی توسط عشایر تولید می شود؛ در حالی تنها 2درصد مردم کشور عشایر هستند .

سردار نقدی، تصریح کرد: در هیچ کجا تاکنون نه در دوران انقلاب و نه در دوران کنونی نشنیده ایم که عشایر ضد ولی فقیه حرکت کنند.

وی، با اشاره به 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری، گفت: اکنون 2400 شهید استان شما به انقلاب هدیه شده و 2400 خانواده داغ دیده شده، این سخت است؛ اما نتایج آن این شده که آن سوی قاره آفریقا عکس امام و رهبری در بین مردم قرار دارد و در دست رزمندگان یمنی، عکس رهبر است و شعارشان الهام گرفته از ایران و ملت مسلمان ماست.

این یادگار دفاع مقدس، ادامه داد: امروز راه ما راه شهداست؛ این شهدایی که امروز الهام بخش مردم شده اند. و امروز نیز که دشمنان ما را تحریم کرده اند و به قول خودشان می خواهند مارا فلج کنند، دیدند که هیچ اتفاقی نیفتاد و اینها به خاطر استقامت ملت و عنایت خداوند است.

وی، تولید، کار، مصرف کالای داخلی و اقتصاد مقاومتی را راه حل مشکلات دانست و تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی که حرف روز شده است، باید در رابطه با آن تفکر کرد. کاری که آمریکا کرده، امروز در جنگ با آمریکا هستیم و هرکس در این راستا تلاش کند، جهاد فی سبیل الله کرده است.

گفتنی است: تجلیل از فرزند شهید ترکی، رونمایی از کتاب" خدا حافظ رفیق" و توزیع 5هزار جلد از این کتاب بین آحاد مردم، نرم افزار چند رسانه ای" سفیر سازندگی" و سردیس شهید ترکی، اجرای سرود و نمایش و دکلمه خوانی فرزند شهید شاخص کارگری کشور از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

شایان ذکر است: نمایشگاهی از محصولات فرهنگی، دفاع مقدس و آثار شهید حسینعلی ترکی در حاشیه این نمایشگاه، دایر شده بود که مورد بازدید علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار