علی انوار
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل :
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت : 150 گروه جهادی امسال در سطح استان اردبیل فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۵۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار عظیم سرداری در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با بیان اینکه 17 اردیبهشت سال 1379 بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب در دل بسیج تشکیل یافت، افزود : بسیج سازندگی در کشور تداعی کننده جهاد سازندگی اوایل انقلاب است.

وی تصریح کرد : بسیج سازندگی با اهدف محرومیت زدایی و خدمات رسانی در مناطق محروم برای کمک به دولت و ایجاد شور و نشاط میان جوانان وارد عرصه شد.

سرداری اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، محرومیت زدایی و سازندگی و اردوهای طرح هجرت را برنامه های مهم بسیج سازندگی عنوان و خاطرنشان کرد : شانزدهم اردیبهشت برنامه رسم هجرت برای توجیه مسئولین و گروه های جهادی برگزار خواهد شد.

وی از اعزام کاروان های محرومیت زدایی به مناطق روستایی استان خبر داد و افزود : برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت گروه های جهادی و رونمایی از کتاب خاطرات سقای دشت کربلا از دیگر برنامه های بسیج سازندگی در این هفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل محرومیت‌زدایی و سازندگی را یکی از ماموریت‌های مهم و ویژه در سطح استان معرفی و تصریح کرد : بین سال‌های 91 تا 93 حدود 109 پروژه کوچک و زودبازده و عام‌المنفعه با یک و نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

سرداری خاطرنشان کرد : سال گذشته برای دو هزار و 800 نفر از جامعه دانشجویان و طلاب اردوهای هفت و ده روزه برگزار شده است و در کنار آن گروه های جهادی خارج از استان از استان‌های البرز، تهران و گیلان در طرح هجرت شرکت کردند.


ارسال نظرات