پیشکسوت دوران دفاع مقدس میدان مبارزه امروز ملت و نظام اسلامی ایران را در جبهه فرهنگی و اقتصادی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۷۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا دلبریان در همایش هیئت عاشقان ولایت تربت حیدریه در بقعه متبرکه بی بی حسنیه طی سخنانی افزود: جنگ نظامی دشمن به پایان رسیده و امروز در برابر یک هجمه و جنگ نابرابر فرهنگی و اقتصادی قرار گرفتیم و اگر هوشیار نباشیم بازنده میدان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: شهدا و رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی از تمام وجود و هستی خود گذشتند تا شرمنده فرزندان و آیندگان این کشور نباشند و ما هم در جنگی دیگردر برابر دشمنی قرار گرفته ایم که فرهنگ و اقتصاد این نظام را هدف قرار داده و باید طوری عمل کنیم تا شرمنده فرزندان ونسلهای بعد از خود نباشیم.

دلبریان گفت: در این جنگ نرم، دشمنان اسلام هر روز یک قدم به جلو حرکت می کنند و تمام برنامه ریزی و توان خود را معطوف بر این کشور کردند تا بتوانند مقاومت این ملت را در هم بشکنند.

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت، جبهه اقتصادی مردم و مسئولین را حمایت و کمک به تولید داخلی، خرید اجناس با کیفیت ایرانی، پرهیز از اسراف و بریز و بپاش ها و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی تبیین اهداف دشمن علیه جوانان را جبهه فرهنگی نظام دانست و گفت: دشمن به شدت و شبانه روز در تلاش است تاجوانان و نوجوانان رابا برنامه های متقاوت و از طریق مختلف از این کشور و نظام ولائی جدا کند اما باید هوشیار باشیم و راهی را برویم که سید و سالار شهیدان برای ما ترسیم کرده است.

دلبریان خاطر نشان کرد: اگر با فرهنگ کربلا آشنا شویم و بدانیم که فلسفه تشنگی کربلا در فرهنگ شیعی کجاست تسلیم دشمن نخواهیم شد و با قدرت و صلابت به راه عزتمندانه خود تا رساندن پرچم به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ادامه خواهیم داد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها