نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه قوچان با اشاره به ماموریت اصلی سپاه و بسیج در پاسداری از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی، گفت: در امر مبارزه با جبهه کفر و شرک اعتقادات و باور بسیجیان و پاسداران حرف اول را می زند.
کد خبر: ۸۵۱۵۰۷۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام عمران هاشمی در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اصلی ترین نهاد های انقلاب اسلامی که با درایت امام خمینی(ره) تاسیس شد علاوه بر بعد به ظاهر نظامی دارای بعد اعتقادی است که وجه تمایز با سایر نهاد های نظامی می باشد.

وی بیان داشت: هدف از تشکیل بسیج و سپاه تقویت بعد اعتقادی و ایمان مردم بود وگرنه معنی نداشت که نهاد نظامی دیگری در موازات  با ارتش تشکیل شود و این اهمیت بعد عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

هاشمی تصریح کرد: یکی از ماموریت های سپاه و بسیج دفاع و پاسداری از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است و در امر مبارزه با جبهه کفر آن چیزی که حرف اول را می زند اعتقادات و باور پاسداران و بسیجیان است و وظیفه عقیدتی و سیاسی در سپاه تقویت باورهای اعتقادی مردم بوده تا در مبارزه با جبهه کفر دچار مشکل نشویم.

وی در تشریح برنامه های عقیدتی سیاسی این ناحیه عنوان کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان و حضور داوطلبانه پایوران و سربازان در آیین معنوی اعتکاف و نشست های علمی با موضوع افزایش جمعیت و پیامدها و آسیب های کاهش جمعیت  از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

حجت الاسلام هاشمی نواختن زنگ سپاس معلم را در کلیه مدارس شهرستان قوچان همزمان با هفته معلم توسط بسیج دانش آموزی و برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت اندیشه های شهید معلم دکتر مطهری و تجلیل از معلمان و مربیان برتر طرح صالحین را از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برشمرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها