خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت: شهید مطهری یک مربی و معلم نمونه هستند برای معلمان و مربیانی که در سنگر علم فعالیت می‌کنند و هفته عقیدتی بهترین فرصت برای آشنایی با اندیشه های شهید مطهری می باشد.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۱۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صبح امروز نشست خبری و مطبوعاتی به منظورتشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الامر(عج) استان و مسئول عقیدتی سیاسی سپاه در محل دفتر شهید آوینی برگزارشد.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع خبرنگاران و فعالان عرصه خبر ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع)  و آغاز هفته عقیدتی بیان کرد: سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری(ره) از11 اردیبهشت  تا 17اردیبهشت ماه را هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری کرده اند.

این مسئول با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی درسپاه صاحب الامر(عج) قزوین تصریح کرد: اولین روز هفته عقیدتی با عنوان"شهید مطهری ولایت و فرهنگ مهدویت نامگذاری شده است که همه بسیجیان و پاسداران همزمان با سراسر کشور در مصلا‌های نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام معبودی عنوان روز دوم را شهید مطهری و ایمان، معنویت نام برد و اظهار داشت: برگزاری نشست بصیرتی با محوریت تبیین جایگاه و ابعاد شخصیتی امام علی(ع) در آثار شهید مطهری در حوزه های مقاومت اجرا می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین عنوان کرد: روز سوم "شهید مطهری و پیشرفت و علم و فناوری" نام نهاده شده که مهمترین برنامه این روز دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه در سطح استان و شهرستان‌ها خواهد بود.

 وی روز دوشنبه14اردیبهشت ماه را "شهید مطهری و پیشرفت و عدالت" برشمرد و گفت: برگزاری نشست مطهر در استان و شهرستان‌ها با محوریت اندیشه های شهید مطهری با سخنرانی حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران برگزار خواهد شد و در این روز از مربیان و افسران عرصه فرهنگی در این ایام تجلیل می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه یادآورشد: "شهید مطهری و امر به معروف و نهی از منکر"عنوان روز پنجم هفته عقیدتی می‌باشد که اجرا امر به معروف و نهی از منکر یکی از لوازم مهم جامعه می‌باشد تا جامعه پرنشاط و سالم داشته باشیم.

حجت الاسلام معبودی افزود: همایش هم اندیشی اعتقادی و دیدار با خانواده شهدا در عرصه فرهنگ وجهاد در سنگر های علمی و فرهنگی از دیگر برنامه های هفته عقیدتی می باشد.

این مقام مسئول تشریح کرد: روز سه شنبه "شهید مطهری و وحدت بیداری اسلامی" است که یکی از بنیانگذاران وحدت اسلامی شهید مطهری می باشد که به برکت انقلاب اسلامی بیداری رخ داده از منادیات شهید مطهری است.

حجت الاسلام معبودی متذکر شد: روز چهارشنبه با عنوان "شهید مطهری فرهنگ و اخلاق اسلامی" نامگذاری شده که در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با سبک زندگی اسلامی باید سطح جامعه را با معارف ناب اسلامی آشنا کنیم تا بسیاری از ناهنجاری ها از بین بروند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بصیرت از ابزارهای مهم جامعه است، اذعان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی در طول هفته عقیدتی، برگزاری نمایشگاه کتاب و آثار شهید مطهری در سطح استان، مسابقات کتاب خوانی ازکتب شهید مطهری در سطح استانی، شهرستانی و پایگاهی،حضور در مزار شهدای گمنام به منظور تجدید میثاق با امام  وشهدا از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در ادامه اضافه کرد: دشمن در تلاش است بین آثار شهید مطهری و جوانان فاصله ایجاد کند و هفته عقیدتی بهترین فرصت برای آشنایی با اندیشه های شهید مطهری می باشد.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: برگزاری همایش پیشتازان وحدت حقیقی ویژه روحانیون و طلاب از برنامه های شاخص این هفته می باشد.

وی ابراز کرد:همایش مربیان سپاه استان به استناد70 نفر، محافل انس با قرآن،مسابقات ورزشی، تجلیل از مسئولین اسبق عقیدتی سپاه استان،برگزاری کلاس‌های اندیشه سیاسی از جمله برنامه های هفته عقیدتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در خاتمه عنوان کرد: از 6اردیبهشت ماه ارائه کنفرانس توسط کارکنان سپاه صاحب الامر(عج) با موضوعات معرفی بصیرت و کتب شهید مطهری برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها