با حضورمعاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین
با حضورمعاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، همایش روشنگری و بصیرت سیاسی در حوزه علمیه جعفریه شهر رستمکلا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۲۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

 

 

 


 


 


 

 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش خبرنگار روابط عمومی سپاه بهشهر، سردار مهران طهماسبی در یادواره ۱۰۰ روحانی شهید حوزه علمیه جعفریه رستمکلا که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و شهادت استاد مرتضی مطهری در مسجد جامع رستمکلا برگزار شد، گفت: این شهید بزرگوار آثار مهمی از خود به یادگار گذاشته که در قالب مقالات و کتاب های مختلف منتشر یافته است که پاسخگوی بسیاری از سوالات امروز ماست.

 

وی افزود: مطهری در سه جبهه می جنگید که جبهه اول و سخت ترین آن جبهه تحجر بود، در این جبهه، دشمنان در لباس شهید مطهری و به نام دین بودند و جلوی شهید مطهری هم ایستادند.

 

سردار طهماسبی گفت: لیبرال ها همان روشنفکرانی که پایبند به نهضت آزادی بودند و ادعا می کردند حوزه علمیه، روحانیت و دین بکار نمی آید و باید متکی به عقل بود، کسانی بودند که مطهری در جبهه دوم با آنها مبارزه می کرد و در جبهه سوم، استبداد همان نماینده استکبار قرار داشت.

 

وی بیان کرد: ویژگی عالمان اینگونه است که کلامشان کهنه شدنی نیست، واقعا باید برویم دنبال کتابهای شهید مطهری و آنها را مطالعه کنیم، مسائل تربیتی که امروزه درگیرش هستیم با خواندن کتابهای شهید مطهری بسیاری از این مشکلات و نگرانی ها حل می شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه یارالن دارای یک ارتش قوی است، خاطرنشان کرد: عربستان یک زمانی ادعا می کرد که ایران را محاصره کردیم حالا خودشان افتادند در محاصره، بالای سرش بحرین، پایین سرش یمن و یک ابرقدرت که ایران هست بالا سر همه آنهاست و از یک طرف بغداد و سوریه هم هستند.

 

سردار طهماسبی درباره بیانیه ایران و کشورهای ۵+۱ گفت: دشمنان درصدد ایجاد تفرقه در ملت اسلامی ایران هستند، ما باید پشت هیئت مذاکره کننده ایرانی باشیم و از آنها حمایت کنیم، یعنی ایران یکصدا حمایت کند تا دشمنان نتوانند بین آحاد مسلمین تفرقه بیاندازند و در صدد تضعیف دولت ما باشند.

 

گفتنی است حجت الاسلام غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا استان، حجت الاسلام یوسف نژاد مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهشهر، فرماندهی سپاه بهشهر علی نجفی، حجت الاسلام شیخ مرتضی ایازی مسئول حوزه علمیه جعفریه رستمکلا، حجت الاسلام فرخی مسئول بسیح طلاب استان و حوزوی های شرق استان در این همایش حضور داشتند.

 

در پایان مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از اساتید این حوزه و حوزه های همجوار، حجت الاسلام فلاح، حجت الاسلام بهاری، حجت الاسلام دماوندی و حجت الاسلام گلدوست تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها