انصاری در گفتگو با بسیج:

پادشاه عربستان زمینه نابودی آل‌سعود را فراهم ساخت

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: رژیم آل‌سعود بدون هیچ منطقی و با عنوان سرکوب انقلابیون یمن به خاک این کشور حمله ور شد، در حالی که عربستان حق دخالت در امور داخلی یک کشور را ندارد.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۳۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

محمد سعید انصاری نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه تهاجم نظامی آل سعود به یمن تنها به این دو کشور برنمی گردد، اظهار داشت: این قضیه، تهاجم وهابیت به اسلام است و جهان اسلام باید در برابر آن قد علم کند.

وی با اشاره به تحولات یمن در سال های اخیر، گفت: شیعیان یمن به رئیس جمهور کشورشان پیشنهاد دادند که تا با اتحاد و همدلی کشور خود را آباد سازند و ما دیدیم که پس از مدتی رئیس جمهورشان بدون هیچ دلیلی از کشور متواری شد و این در حالی بود که هیچ حرکت مسلحانه ای از سوی مردم یمن صورت نگرفته بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: رژیم آل سعود از این فرصت استفاده کرده و با عنوان سرکوب انقلابیون یمن به خاک این کشور حمله ور شد، در حالی که عربستان حق دخالت در امور داخلی یک کشور را ندارد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا بازی تجاوز نظامی به یمن را هدایت می کند، تصریح کرد: عربستان رفته رفته در باتلاق جنگ با یمن فرو خواهد رفت و ما دیدیم که روز گذشته پادشاه عربستان سران و مسئولان رژیم آل سعود را برکنار کرده و اعضای خانواذه خود را به جای آنان انتخاب کرده است و این موضوع اتفاق بسیار خوبی است، چراکه اختلاف در میان آل سعود ضعف آن ها را تشدید خواهد کرد.

انصاری در خاتمه با بیان اینکه تهدید هواپیمای ایرانی که قصد فرود در خاک یمن را داشت یک جسارت بزرگ از سوی رژیم آل سعود بود، افزود: قطعا وزارت خارجه باید برنامه ویژه ای برای اینگونه اقدامات بی شرمانه رژیم آل سعود در نظر بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار