عکاس اردبیلی جایزه هنر و ادبیات «محتشم» را از آن خود کرد

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: عکاس اردبیلی «سجاد دادپور» موفق به دریافت دومین جایزه هنر و ادبیات محتشم شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۹۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از مهر، رحمان مجرد مسئول واحد هنرهای تجسمی با اعلام این خبر گفت: جشنواره هنر و ادبیات محتشم در سه فصل کلی مکتوب، فیلم و هنرهای تجسمی تقسیم‌بندی شده است.

وی با اذعان به اینکه این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی برگزار می شود، اضافه کرد: در میان شهرهای ایران، اردبیل و هنرمندانش این افتخار را دارند که مضامین عاشورایی و دینی را در قالب های مختلف هنری به مردم معرفی کنند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان تصریح کرد: شخصیت های مهم و بزرگی از این استان در سطح کشور افتخارات هنری کسب کرده اند.

وی تاکید دارد که بی شک با این میزان ظرفیت و پتانسیل های فرهنگی، هنری و مذهبی، اردبیل می تواند با مدیریت قوی، نه‌تنها در منطقه بلکه در بین کشورهای خارجی نیز اثرگذار باشد.

 به گفته مجرد هنرمند عکاس اردبیلی دادپور متولد ۱۳۷۰ در اردبیل است و نفر اول جشنواره ره آورد سرزمین نور، مقام سوم سوگواره مهر محرم، مقام سوم جشنواره سراسری جوانان از افتخارات هنری وی است.

 

ارسال نظرات