رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: خیران استان اردبیل تاکنون یک هزار و ۳۲۱ کلاس درس ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۰۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،جواد قرآن‌نویس رئیس مجمع خیران مدرسه ساز،در هشتمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: خیران استان اردبیل تاکنون یک هزار و 321 کلاس درس ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند که این امر گامی بزرگ در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی در سطح استان است.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل تصریح کرد: این کلاس‌ها در قالب 332 مدرسه بوده که خیران اردبیل آن را تعهد کرده و ساخت آن را به پایان رسانده‌اند تا بتوانند در راستای ارائه خدمات اموزشی مطلوب و ایجاد فضای آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم استان گامی اساسی بردارند.

وی افزود: تاکنون در سطح استان اردبیل 17 جشنواره خیران مدرسه‌ساز برگزار شده تا زمینه جلب و جذب و مشارکت بیشتر خیران و افراد نیکوکار را برای امر خطیر مدرسه‌سازی فراهم آورد و در کنار این امر تلاش شده تا از افراد خیر و فعال در این حوزه تجلیل و قدردانی شود.

قرآن‌نویس بیان کرد: سال 93 پربارترین سال ساخت و احداث مدارس خیرساز در سطح استان بوده به طوری که در سال گذشته ساخت 14 باب مدرسه در قالب 54 کلاس درس در نقاط مختلف استان اردبیل آغاز شده و تکمیل شده و یا در حال تکمیل است که این امر گامی مهم در راستای محرومیت‌زدایی آموزشی در استان است.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل مجمع خیران استان اردبیل را یکی از مجمع‌های فعال در سطح کشور دانست و گفت: خوشبختانه در استان اردبیل شاهد استقبال و حمایت خوب خیران از فعالیت‌های مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل بودیم که امیدواریم شاهد افزایش این کمک‌ها در سال 94 نیز باشیم.

وی برگزاری جشنواره‌های خیران مدرسه‌ساز را بسیار تاثیرگذار در حوزه افزایش کمک‌های خیران به امر مدرسه‌سازی دانست و افزود: خیران استان در قالب این جشنواره‌ها کمک‌ها و مساعدت‌های فراوانی برای ساخت و احداث مدرسه در مناطق محروم استان اعطا کرده‌اند که این امر زمینه ساز توسعه اقدامات و فعالیت‌های این مجمع شده است.

 

ارسال نظرات