خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض گفت: برای خنثی سازی توطئه های دشمنان، اعضای حلقه های صالحین بسیج باید بیشتر در مراسم و برنامه های مختلف ملی و مذهبی شرکت کنند.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۰۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض در جمع بسیجیان حلقه های صالحین و هیئت منتظران موعود روستاهای خشکان و فضل آباد خضری دشت بیاض ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز ما آرامش و امنیت خود را  مدیون خون شهدا هستیم و تا آخرین قطره خون خود باید از رهبر و انقلاب دفاع کرده و در صحنه باشیم.

 احمدی فر افزود: هدف از برگزاری این گونه جلسات حفظ و انسجام بسیجیان پایگاه ها است چراکه دشمنان برای ضربه زدن و تخریب اسلام و گسترش اسلام هراسی  از هر ابزاری استفاده می کنند.

 وی ادامه داد: در این شرایط  بیداری در دنیای اسلام جایگاه حلقه های صالحین بسیجیان مهم است که می توانند با آگاهی و راهنمایی، مردم را از نقشه های شوم دشمنان با خبر سازند و در این شرایط وظیفه مسلمانان ایستادگی تا ظهور منجی عالم بشریت است.

  این فرمانده بسیجی خاطرنشان کرد: برای خنثی کردن  توطئه های دشمنان  و حفظ انقلاب  از حضور مردم  روستا  باید بیشتر استفاده کرد تا بیشتر قوانین اسلامی انسان ساز بکار بسته شود ونیز اعضای حلقه های بسیج باید بیشتر در مراسم ملی مذهبی شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها