فرماندار ‌مشگین‌شهر گفت: تاکنون در سطح این شهرستان ‌۱۱ مدرسه خیرساز توسط افراد نیکوکار و خیر ساخته شده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۱۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،ابراهیم امامی فرماندار شهرستان مشگین شهر،در هشتمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: تاکنون در سطح شهرستان مشگین‌شهر 11 مدرسه خیرساز توسط افراد نیکوکار و خیر مجمع خیران مدرسه‌ساز ساخته شده و برای استفاده دانش‌آموزان این شهرستان در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: این مدارس در قالب 60 کلاس درس در نقاط مختلف شهرستان بوده که عملکرد و کارهای خیران استان اردبیل در این حوزه در شهرستان مشگین‌شهر قابل تقدیر است؛ امیدواریم شاهد کارها و فعالیت‌های گسترده در این حوزه در سال 94 نیز در شهرستان باشیم.

وی در مورد مدرسه شهرک مسکن مهر مشگین‌شهر گفت: برای تکمیل این مدرسه امسال 4 میلیارد ریال اعتبار دولتی اختصاص یافته که پیش‌بینی می‌کینم با اختصاص این میزان اعتبار مدرسه شهرک مسکن مهر این شهر تا پایان سال تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

امامی با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز مشگین‌شهر تصریح کرد: این شهرستان در برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز عملکردی مطلوب و مناسب داشته و تاکنون در ایین شهرستان 8 جشنواره برگزار شده که این امر می‌تواند نتایج و ثمرات مطلوب و مناسبی را در این حوزه داشته باشد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر افزود: در هشتمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز شهرستان، خیران علاوه بر تعهد ساخت یک باب مدرسه در شهرستان، 500 میلیون ریال نیز به صورت نقدی برای این امر کمک کرده و در کنار آن 700 مترمربع نیز برای توسعه فضاهای آموزشی شهرستان مساعدت کرده‌اند.

 

ارسال نظرات