بهره‌مندی روستاهای شهرستان نیر از نعمت گاز به ۷۰ درصد افزایش می‌یابد‌
کد خبر: ۸۵۱۵۲۱۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،اکبر صمدی فرماندار شهرستان نیر،در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی شهرستان نیر اظهار داشت: شوراهای اسلامی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بود و می‌توانند نقش تاثیرگذاری در توسعه شهری و روستایی داشته باشند که باید در این زمینه اعضای شوراها با آگاهی به نقش و رسالت خطیر خود در این حوزه با جدیت بیشتری عمل کنند.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به پروژه‌های اجرایی سال گذشته بیان کرد: در سال گذشته با اختصاص 30 میلیارد تومان 200 پروژه در شهرستان نیر اجرایی شده که بهره‌برداری از این پروژه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز تحولی اساسی در شهرستان شود.

وی با اشاره به افتتاح 60 پروژه مختلف در شهرستان نیر تصریح کرد: 90 میلیارد تومان برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها در سال گذشته هزینه شده که امیدواریم بتوانیم همچون سال گذشته امسال نیز با اختصاص اعتبارات لازم در شهرستان شاهد اجرایی و عملیاتی شدن پروژه‌های شهرستان باشیم.

صمدی از اختصاص 30 میلیارد ریال برای آبرسانی در این شهرستان خبر داد و افزود: این میزان اعتبار برای مجتمع‌های آبرسانی شهید محمدزاده، شهید کسایی و دورسونخواجه اختصاص یافته که با تکمیل این مجتمع‌های آبرسانی شاهد بهره‌مندی 45 روستای منطقه از نعمت آب آشامیدنی سال می‌شویم.

فرماندار شهرستان نیر در مورد پروژه‌های گازرسانی در منطقه گفت: در حال حاضر 50 درصد از روستاهای شهرستان نیر از نعمت گاز برخوردار هستند و عملیات گازرسانی به 15 روستای این شهرستان نیز با صرف اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌های گازرسانی 70 درصد مردم مناطق روستایی این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و در این زمینه شاهد رضایتمندی مردم مناطق روستایی شده و تلاش‌ و جدیت خود را برای بهره‌مندی تمامی روستاها از این نعمت به کار می‌گیریم.

 

ارسال نظرات