خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: نشان دادن سمت وسو و ارائه خط ومشی های ولایت همراه با بصیرت افزایی و تعمیق باورهای اعتقادی و ریشه کن کردن فضائل اخلاقی از وظایف مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه است.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۳۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

ابوالقاسم باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی اظهارداشت: اصلی ترین و فلسفه راهبرد سپاه معنویت است و رسالت عقیدتی سیاسی  سپاه تامین افزایش معنویت در بین کارکنان، سربازان وظیفه و بسیجیان  و بصیرت افزایی بدون دخالت در جریانات سیاسی است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه عقیدتی سیاسی زیر مجموعه نمایندگی ولی فقیه انجام وظیفه می کند، گفت: نشان دادن سمت وسو و ارائه خط ومشی های ولایت بصیرت افزایی ، تعمیق باورهای اعتقادی و شکوفایی فضائل اخلاقی و ریشه کن کردن فضائل اخلاقی از دیگر وظایف این مجموعه در سپاه است

مربیان عقیدتی سیاسی تاثیر گذار ترین افراد در بین مخاطبین خود هستند

وی با بیان اینکه مهمترین برنامه عقیدتی سیاسی با مخاطبین در جهت تربیت و تعالی بسیجیان در سطح حوزه، ناحیه و استان است، ادامه داد: در محدوده فعالیت برای سربازان نخبه به صورت یک هفته در قم و برای کارکنان و خانواده های آنها در مشهد مقدس برگزار وشرکت کننده گان سرفصل های تربیت و تعالی را به همراه زیارت امام رضا(ع) را می گذرانند.

باقری نقش مربیان عقیدتی را مهم دانست و یادآورشد: مربیان تاثیر گذار ترین افراد در بین مخاطبین خود هستند و باید اهل عمل و باور باشند تا مخاطب آنها بتوانند الگو بگیرند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه استان با بیان اینکه نسبت به پیشرفتهایی که علم و دانش بشری داشته مشکلات و آسیب های عقیدتی هم افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: هرچند تکنولوژی افزایش پیدا کند به همان اندازه دشمن در بعد سلامت اخلاقی و معنوی بر اساس اقدامات و تهدیدها بر علیه ما کار انجام می دهد.

وی تاکید کرد: باید نسبت به اقداماتی که دشمن در جنگ نرم بر علیه ما کار انجام می دهد ما نیز در مقابل این تهدید ها با سلاح دینداری و بالا بردن سطح اعتقادات خود مقابله کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها