خبرهای داغ:
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان خبر داد

برگزاری اعتکاف در 10 مسجد نهبندان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهبندان از برگزاری مراسم اعتکاف در 10 مسجد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۴۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

حجت الاسلام عباسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهبندان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم اعتکاف در جامعه اظهار کرد: اعتکاف در فرهنگ دینی به خصوص دین اسلام از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار است و بر انجام این امرعبادی بسیار تاکید شده است.

وی اعتکاف را فرصتی برای آرامش و تغذیه معنوی روح دانست و تاکید کرد: این ایام به انسان امکان پالایش روح و روان و محکم کردن ارتباط بنده با خدای خود را می دهد. 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهبندان با بیان اینکه اعتکاف بهترین برنامه عبادی برای نوسازی معنوی جامعه به ویژه جوانان است یاداورشد: خوشبختانه طی سال های گذشته استقبال جوانان ما نسبت به این امر عبادی بسیار چشمگیر بوده که امیدواریم این روند ادامه یابد.

عباسی با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف در 10 مسجد شهرستان نهبندان برگزار می شود گفت: از این تعداد هفت مسجد روستایی و 2 مسجد شهری هستند.

وی افزود: مراسم معنوی در شهر نهبندان در مسجد چهارده معصوم(ع) ویژه خواهران و در مسجد گلستان ویژه برادران برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهبندان تصریح کرد: زمان ثبت نام این مراسم معنوی از 29 فروردین ماه شروع شده و تا 10 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها