خبرهای داغ:
فرمانده سپاه طبس گفت: مهمترین اولویت پایگاههای بسیج تعالی بخشی آنها با محوریت حلقه های صالحین و برای تحقق جامعه اسلامی نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۵۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ صادق احمدی در همایش توجیهی برنامه های ابلاغی سال 94 در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج محلات اظهار کرد: مهمترین اولویت پایگاههای بسیج تعالی بخشی آنها با محوریت حلقه های صالحین و برای تحقق جامعه اسلامی نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر است. 

وی افزود: برنامه گردشگری تعالی بخش یکی از برنامه های اصلی سال 1394 خواهد بود. 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه طبس نیز در این جلسه گفت: بسیج در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب باید پیشرو باشد. 

وی خاطرنشان کرد: برنامه های بسیج با یک ایدئولوژی مشخص تنظیم شده است لذا اگر هزار برنامه هم اجرا شود اما آن هدف و انگیزه آن حاصل نشود کار بی نتیجه بوده است.

وی تاکید کرد: فرماندهان پایگاهها باید مدنظر داشته باشند که نماینده سازمان عظیم مردمی بسیج هستند و در کیفیت اجرای برنامه ها در سطح پایگاه دقت لازم را داشته باشند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بیان کرد: اعتبار بسیج به اعتبار مردم است، این پشتوانه را از دست ندهید، اعتماد روحانیت را از دست ندهید و در اجرای برنامه ها و جشن های خود دیانت را مدنظر داشته باشید. 

در ابتدای این مراسم سه نفر از فرماندهان پایگاه های موفق در امور صالحین و امر به معروف و نهی از منکر گزارشی از کارهای ابتکاری و موفق خود را ارائه دادند و سپس فرماندهی محترم ناحیه ضمن تبیین شعار سال اهمّ وظایف فرماندهان پایگاهها را تشریح کرد. 

گفتنی است، بعد از نماز مغرب و عشاء هم جلسه پرسش و پاسخ با حضور فرماندهی ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها