خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سید الشهدای آیسک گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه سبب حفظ ارزشهای اسلامی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

علی باستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترک شود سبب تباهی و فساد در جامعه می گردد.

 فرمانده حوزه مقاومت سید الشهدای آیسک گفت: بر همه افراد جامعه واجب است که امر به معروف و نهی از منکر به صورت خاص توجه کنند وبرای حفظ ارزشهای اسلام در مقابل منکر ایستادگی کنند و به عنوان یک وظیفه الهی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نه ما به مقام، تحصیلات و مسئولیت افراد کاری داریم بلکه همه ما در مقابل این فریضه الهی مسئول هستیم که باید برای احیای ارزشهای الهی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن بکوشیم و دوستان خود را در مقابل تیرهای زهر آگین دشمن مصون نگه داریم.

باستانی متذکرشد: البته باید توجه کنیم وظیفه احاد ملت تذکر لسانی است یعنی با سخن نرم و آرام می توان منکراتی که در جامعه وجود دارد یا افراد انجام می دهند را تذکر داد.

فرمانده حوزه مقاومت سید الشهدای ایسک گفت: این فریضه الهی باید در همه بخش ها، عرصه ها و تمام شئون زندگی ما مورد توجه قرار گیرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها