رئیس سازمان صدا و سیمای لرستان گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین و شگفت انگیزترین پدیده خاورمیانه است.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۶۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان بازوند در یادواره 56 شهید بخش طرهان شهرستان کوهدشت، گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین، مهمترین و شگفت انگیزترین پدیده خاورمیانه است؛ چرا که این انقلاب توانست توازن قوا را در منطقه به هم بزند.

وی انقلاب اسلامی را منشاء بیداری اسلامی دانست و افزود: امروز به برکت خون شهدا تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با اقتدار در صحنه مذاکرات حاضر می شود.

رئیس سازمان صدا و سیمای لرستان با اشاره به اینکه دشمن امروز وارد عرصه جنگ نرم با کشورمان شده است گفت: دشمنان امروز با تهاجم فرهنگی و سیگنال رسانی از طریق ماهواره ها فکر و ذهن جوانان ما را نشانه گرفته اند.

بازوند ادامه داد: دشمن می خواهند مغز و فکر جوانان کشورمان را تحت سلطه خود درآورد اما قطعا در این عرصه نیز راه به جایی نمی برند.

وی پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف را به برکت خون شهدا و مجاهدت های دانشمندان کشورمان دانست و تصریح کرد: امروز کشور در جوزه های نانو و فن آوری هسته ای و دیگر عرصه ها در دنیا حرف برای گفتن دارد.

رئیس سازمان صدا و سیمای لرستان ضمن محکومیت جنایت های آل صعود علیه مردم مظلوم و بی دفاع کشور یمن گفت: عربستان با چراغ سبز اسرائیل مردم یمن را به خاک و خون کشید.

ارسال نظرات