معاون اجتماعی نیروی انتظامی لرستان:

نیروهای مسلح کشورمان اجازه تعرض به هیچ متجاوزی را نمی دهند

معاون اجتماعی نیروی انتظامی لرستان گفت: نیروهای مسلح کشورمان اجازه تعرض به هیچ متجاوزی را نمی دهند.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۸۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا شیراوژن در یادواره 56 شهید بخش طرهان شهرستان کوهدشت گفت: نیروهای مسلح کشورمان در آمادگی کامل نظامی به سر می برند و با این حال اجازه تعرض به هیچ متجاوزی را نمی دهند.

وی خدمت و دستگیری از محرومین و مظلومین عالم را از دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی دانست و افزود: وظیفه مسئولین خدمت رسانی به آحاد ملت ایران است و البته هیچ افتخاری نیز بالاتر از این نیست.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه باید وصایای شهدا را سرلوحه کارمان قرار دهیم گفت: بسیاری از شهدای ما دارای نبوغ و خلاقیت نظامی بودند؛ از این رو دست به کارهایی می زدند که به فکر با تجربه ترین شخصیت های جنگی هم نمی رسید.

شیراوژن با اشاره به اینکه جنگ نخبگان و خبره ها را پرورش داد تصریح کرد: در حال حاضر نیز در شهادت در نیروهای مسلح باز است و شهادت سه نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان گواه این واقعیت است.

وی با بیان اینکه شهادت 56 نفر از عزیزان این کشور در بخش طرهان شهرستان کوهدشت بیانگر این است که مردم لرستان  عاشق نظام هستند اضافه کرد: در جنگ هدایت الهی شامل حال ما شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی لرستان گفت: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد آرامش در جامعه است؛ از این رو از مردم انتظار داریم که در تامین امنیت در استان سهیم باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار