پخش مجموعه پلاک هشت با موضوع معرفی شهدای استان سمنان

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان از آغاز پخش ویژه برنامه های این شبکه به مناسبت آغاز برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۳۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علی شهسوار با اشاره به برنامه های این مرکز به مناسبت برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای استان که تا ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد، گفت: این مرکز با مشارکت ستاد کنگره سه هزار شهید استان سمنان، ۱۳ مستند تلویزیونی در خصوص سرداران شهید اخلاقی، بسطامی، شوکت پور، کاظمی، نبوی چاشمی، علی رضا بیطرف، داوود الموسوی، همتی، شاهچراغی، شادلو، ساجدی،کاظم موسوی، منصور جلالی تهیه و آماده پخش شده است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم داستانی عقیق، تله تئاتر مه، ۶۰ قسمت مسابقه تلویزیونی ۳۰ دقیقه ای با عنوان خاکریز، ۵۰ قسمت فتورمان، ۵۰ قسمت برنامه های روتین هفتگی، مستند عملیات های کربلای یک، کربلای ۵، نصر ۸، مرصاد، والفجر (دو قسمت)، جهاد، ویدئو گرافیک خاطرات سرو در ۵۰ قسمت ۵ دقیقه ای، با ستاره ها در ۱۰۰ قسمت ۵ دقیقه ای و همچنین بیش از ۶۰۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و ... از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به این مناسبت است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان با اشاره به اینکه تعدادی از این برنامه ها از ماه ها قبل پخش آن آغاز و مابقی هم از هفتم اردیبهشت ماه در حال پخش است، تصریح کرد: کلیه مراسمهای اجلاسیه کنگره ۳۰۰۰شهید استان سمنان مانند اجرای زنگ برنامه میثاق با شهدا توسط دانش آموزان روز نهم اردیبهشت، گردهمایی روحانیون و گلباران گلزار شهدا در دهم اردیبهشت، برنامه با نوای کاروان دوازدهم اردیبهشت، همایش کودک و نوجوان سیزدهم اردیبهشت، همایش دانش آموزی و شب شعر و خاطره در چهاردهم اردیبهشت، اجلاسیه شهدای دانشجو در پانزدهم اردیبهشت،گردهمایی جامعه زنان و رزمندگان اسلام در روز ۱۶ اردیبهشت و اجلاسیه بزرگ شهدای استان در روز هفدهم اردیبهشت توسط این مرکز پوشش داده و پخش خواهد شد.

شهسوار با یادآوری این مطلب که دعای کمیل روز دهم و ندبه روز هجدهم اردیبهشت به صورت زنده پخش خواهد شد، عنوان کرد: گفتگو با روسای کمیته های مختلف مشارکت کننده در برگزاری کنگره شهدای استان، معرفی شهدای شهرستان های مختلف در برنامه شب های نقره ای، تولید و پخش برنامه های مثنوی پایداری و یاد یاران، گفتگو با مادران و همسران شهدا در برنامه زندگی سلام از دیگر برنامه های شبکه استانی سمنان خواهد بود.

وی پوشش برنامه های مسابقات ورزشی ملی و استانی مرتبط با کمیته ورزشی، ارائه خاطرات شهدا و سرداران شهید، وصیت نامه شهدا، پخش روزانه معرفی شهدای استان در برنامه دقایقی باران، پخش مسابقه پلاک هشت با موضوع معرفی شهدای استان، پخش برنامه های مشق عشق و آوای پایداری با موضوع معرفی کتب تالیف شده در استان مربوط به دفاع مقدس، پخش مستند های گزارشی، پخش سرود ها، پخش فیلم های سینمایی به کبودی یاس، عقاب ها، عقیق و بهشت منتظر می ماند را هم از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام دانست.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان اعلام کرد: معاونت اطلاعات و اخبار این مرکز نیز توانسته ضمن پوشش کلیه اخبار مربوط به کنگره و اجلاسیه های شهرستانی تا هشتم اردیبهشت قریب به ۱۲۰ مورد خبر تصویری، ۸۰ مورد خبر صوتی، ۱۸ گزارش، شش ویژه برنامه خبری عطر ایثار و گفتگوی ویژه خبری تهیه، تولید و پخش کند و این روند تا پایان اجلاسیه ادامه خواهد داشت.

شهسوار از مخاطبان خواست نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص برنامه های پخش شده در ایام برگزاری رخداد عظیم فرهنگی کنگره بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان را به سامانه ۳۰۰۰۰۶۱۵ روابط عمومی این مرکز ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار