خبرهای داغ:
مشاور فرمانده کل سپاه با تأکید بر حضور جوانان در تمام عرصه‌ها ادامه داد: امروز جوانان ما باید در جهاد علمی بیش از پیش فعال باشند همان گونه که در جهاد 8 ساله دفاع مقدس خوش درخشیدند.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۵۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
سردار حسین همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به تحولات منطقه، اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی همانگونه که امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب به آن اشاره می‌کنند تحول روحی در نسل جوان است.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص جوانان افزود: جوانان اگر خود را باور کنند می‌توانند به قله‌های موفقیت برسند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز داشت: اولین چیزی که جوانان ما نیاز دارند باور است، چراکه در این صورت می‌توانند در تمام عرصه‌های فعالیت در جهاد نظامی، امنیتی، اقتصادی و... حضوری مؤثر و چشمگیر داشته باشند.

وی با تأکید بر حضور جوانان در تمام عرصه‌ها ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری امروز جوانان ما باید در جهاد علمی بیش از پیش فعال باشند همان گونه که در جهاد 8 ساله دفاع مقدس خوش درخشیدند.

همدانی تصریح کرد: ما نیاز داریم به عنوان یک کشور اسلامی به تمام ملت‌ها الگو ارائه کنیم همان گونه که جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس به جهانیان الگو ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام ملت‌ها دریابند که اسلام می‌تواند تمام نیاز آنها را برآورده کند و آنها را به رستگاری برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها