خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: حملات آل سعود به یمن به جای این که ملت یمن را به تسلیم و سازش وادار کند باعث زلزله سیاسی در خاندان آل سعود شده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۶۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان گفت: آل سعود فکر می کرد با ادامه حملات خود به یمن باعث خواهد شد تا انصارالله یمن تسلیم شود، اما مقاومت مردم یمن باعث اختلاف شدید در خاندان آل سعود شده است.

 

وی افزود: آل سعود از ترس شورش در این کشور در اقدامی تصمیم به جابجایی های گسترده در دولت کرده است که این امر نشان از وحشت آنها از شورش های احتمالی در آینده دارد.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با وخیم توصیف کردن وضعیت کودکان یمنی به دلیل عدم برخورداری از امکانات دارویی و غذایی گفت: حدود 5 میلیون کودک یمنی به دلیل ‌کمبود امکانات اولیه غذایی و دارویی در وضعیت بسیار سختی به سر می برند، وضعیت این کشور در حال تبدیل شدن به فاجعه انسانی است. 

 

 بعد از شکست داعش، تجزیه عراق به سه کشور شیعه، سنی و کرد نشین توطئه جدید آمریکا در عراق است

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به توطئه جدید کنگره آمریکا در عراق و تجزیه این کشور به سه کشور شیعه نشین، سنی نشین و کرد نشین درشمال عراق گفت: آمریکایی ها منتظر بودند دولت مرکزی عراق که به دست شیعیان این کشور اداره می شود، توسط تروریست های داعش سرنگون شود اما با شکست داعش و آمریکا در این طرح، آمریکا در توطئه جدید خود طرح تجزیه این کشور را در دستور کار قرار داده است.

 

آیت الله نمازی یاد آورشد: آمریکا برای عملیاتی کردن توطئه جدید خود برای مبارزه با دولت مرکزی در عراق 500 میلیون دلار سلاح و جنگ افزار را تهیه و می خواهد در اختیار کردهای عراق قرار دهد.

 

تهدید داعش به تخریب ضریح امامان شیعه

وی همچنین با اشاره به تهدید جدید تروریست های داعش علیه اماکن مقدس در عراق گفت: گروه تروریستی داعش اخیرا به نیروی های خود اعلام کرده است که در آینده نزدیک برنامه تخریب ضریح امامان شیعه را در دستور کار خود قرار داده است.

 

آیت الله نمازی در ادامه به تظاهرات و نا آرامی های اخیر در آمریکا که منجر به کشته شدن یک جوان سیاه پوست شد اشاره کرد و گفت: کشته شدن این جوان سیاه پوست باعث گسترده شدن تظاهرات ضد دولتی در آمریکا شده است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه دستور رییس جمهور کودتاچی مصر را مبنی بر حذف آیات جهاد از قرآن را یاد آورشد و گفت: از این اقدام ضد اسلامی رییس جمهوری کودتاچی مصر، صهیونیست ها ابراز خشنودی کرده اند.

 

کلید همه علوم پنهان و کلید اسرار در دست امیرمومنان است

آیت الله نمازی با تبریک سیزدهم رجب سالروز میلاد امیرمومنان گفت: همه علمای شیعه و اهل سنت متفق الذکر هستند که  از ابن عباس شنیده اند رسول خدا به امیر مومنان فرمود، من و تو از نور خدا آفریده شده ایم و کسی که از نور خدا آفریده شده باشد شناخت او برای بشریت مقدور و امکان پذیر نیست.

 

وی افزود: کلید همه علوم پنهان و کلید اسرار در دست امیرمومنان است و هیچ سری از اسرار عالم هستی نیست مگر این که امام زمان به آن سر و علوم پنهان و اسراری که در نظام آفرینش وجود دارد اشراف دارد و  با ظهورش آن را بیان خواهد کرد.    

 

مهم تراز اعتکاف، حفظ و نگهداری از دستاوردهای اعتکاف است

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام البیض در روزهای 13، 14 و 15 ماه رحب و برگزاری اعتکاف گفت: مراسم معنوی اعتکاف از بامداد روز 13 رجب هنگام طلوع فجر آغاز می شود و در این سه روز انسان ها با خدای خود خلوت و راز و نیاز دارند.

 

وی حضور جوانان، بانوان و دانشجویان دانشگاه ها  را در مراسم اعتکاف برجسته و قابل توجه  خواند و با اشاره به این که امروز به برکت انقلاب اسلامی آمار دانشجویان در مراسم اعتکاف قابل توجه است یاد آورشد: این سه روز انسان ها با خارج شدن از هیاهوهای دنیا و قرار گرفتن دریک فضای امن و آرام و به دور از مسائل مادی و دنیای مادی با خدای خود به راز و نیاز مشغول می شوند و دعاهای وارد شده در این ماه را زمزمه می‌کنند.

 

آیت الله نمازی متذکرشد: مهم تر از حضور در مراسم اعتکاف و سه روز خلوت با خدا، حفظ و نگهداری از دستاوردهای مراسم اعتکاف است که باید بتوانیم این دستاوردها را بعد از خروج از مراسم اعتکاف حفظ کنیم و در مابقی سال آن را ادامه دهیم و با یک غیبت همه دستاوردهای مراسم اعتکاف را از دست ندهیم.

 

نماینده ولی فقیه در ادامه به  دو دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی و همچنین کارگران و فعالان عرصه تولید و صنعت با رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای مهم معظم له به صورت اختصار اشاره کرد.

 

آینده کشور و اقتدار ملی جمهوری اسلامی در گرو تلاش و فداکاری معلمان و اساتید حوزه و دانشگاه است

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به فرارسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت فقیه و استاد و فیلسوف بزرگ شهید مرتضی مطهری و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تبریک این ایام به جامعه علمی کشور، معلمان و اساتید در حوزه های علیمه و دانشگاه ها و آموزش و پرورش گفت: معلمان و اساتید در عرصه تولید علم حرف اول را می زنند و آینده کشور و اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران در گرو تلاش و فداکاری آنها است
ارسال نظرات
پر بیننده ها