نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به آغاز دور آخر مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران گفت: توافقی همراه با عزت خواسته ملت ایران از مذاکره کنندگان هسته ای است.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۶۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های وحدت‌آفرین نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم مؤمن و نمازگزار سمنان در مسجد امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد اظهار داشت: ملت بزرگ ایران توافقی را که از مسیر مقام معظم رهبری کمترین انحراف را داشته باشد نخواهد پذیرفت.

وی افزود: مقام معظم رهبری مسیر مذاکرات هسته‌ای را ترسیم کردند و توافقی همراه باعزت خواسته ملت ایران از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای است.

امام‌جمعه سمنان با تقدیر از دولت یازدهم در پیشبرد این مذاکرات همراه باعزت و حفظ اقتدار ملت بزرگ ایران خاطرنشان کرد: ملت ایران بر عقیده رفع قطعی همه تحریم‌ها در مذاکرات هسته‌ای استوار بوده و رفع تدریجی تحریم‌ها بر اساس پیام مقام معظم رهبری و ملت ایران نیست.

شاهچراغی با اشاره به جنایات آل سعود علیه مردم مظلوم یمن خاطرنشان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که دلارهای آل سعود تبدیل به بمب‌هایی بر سر ملت مظلوم یمن شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: جنایتکاران آل سعود به خلبانان مستکبر و خارجی جنایتکاری که بمب بر سر مردم مظلوم یمن رها می‌کنند به ازای هر پرواز تجاوزکارانه هفت هزار و 500 دلار هدیه می‌دهد که این مهم عمق قساوت این رژیم جانی را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به اینکه آغاز فعالیت آل سعود به‌وسیله انگلیسی‌ها صورت گرفته است گفت: اکنون نیز شاهد آن هستیم که رژیم جنایتکار آل سعود با رژیم جانی و کودک کش صهیونیستی هم‌پیاله شده است.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به بمب باران فرودگاه صنعا به دست مزدوران آل سعود به‌منظور جلوگیری از ورود هواپیمایی حامل کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران در این فرودگاه، این مهم را به‌شدت محکوم کرد.

امام‌جمعه به تغییرات گسترده دربار آل سعود نیز اشاره و این مهم را زلزله سیاسی عربستان عنوان کرد و گفت: این حجم از تغییرات در رژیم آل سعود تاکنون سابقه نداشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به اشاره به آغاز کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان، این مهم را یکی از بزرگ‌ترین رخ‌دادهای فرهنگی این استان پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان و تصریح کرد: از مردم شهید پرور استان سمنان انتظار می‌رود تا با حضور پرشور خود در این کنگره و کمک‌های مالی و فیزیکی خود به آن، حق شهدا را ادا کنند.

وی با اشاره به فضاسازی مناسب شهرهای استان سمنان همزمان با آغاز کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان خاطرنشان کرد: امروز در سراسر استان سمنان تصاویر شهدای والامقام این استان مشاهده می‌شود و رسانه‌های این استان نیز همواره از شهدا مطلب منتشر می‌کنند که این مهم جای بسی تقدیر دارد.

هفته کار و کارگر، گرامیداشت مقام معلم، ولادت امام علی (ع) و روز پدر و وفات حضرت زینب(س) از دیگر محورهای خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان به امامت آیت‌الله شاهچراغی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها