مدیر آموزش و پرورش کوهدشت از اقدامات سازمان بسیج سازندگی در بهسازی مدارس این شهرستان قدردانی کرد
کد خبر: ۸۵۱۵۴۱۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، مومنی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کوهدشت در جمع نمازگزاران این شهر گفت: به همت بسیج سازندگی سپاه، آسفالت محوطه، دیوار کشی، تعمیر وبازسازی آبخوری برخی از مدارس انجام شده است.

وی دیدار با خانواده شهدا، تجمع فرهنگیان بسیجی در سپاه و غبار روبی قبور شهدا را از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته معلم عنوان کرد و افزود: انتخاب هت نفر از معلمان شهرستان ک.هدشت به عنوان معلمان برتر استان بیانگر جدیت آموزش وپرورش این شهرستان در جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش کوهدشت گفت: توجه به برگزاری نماز جماعت در مدارس، اعزام دانش آموزان به عمره مفرده، تجهیزکتا بخانه های مدارس، برگزاری مراسم جشن تکلیف درمدارس و توزیع قرص آهن و ویتامین دی در بین دانش آموزان دختر مدارس از جمله فعالیت های اداره آموزش وپرورش شهرستان کوهدشت می باشند.

مومنی با اشاره به اینکه آینده نگری و خردورزی سرلوحه کار معلمان است بیان کرد: آموزش و پرورش درحال حاضر پژوهش محوری و توجه بیشتر به تحقیق و پژوهش را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: آموزش  وپرورش در پیشبرد اهداف خود بدون حمایت و پشتیبانی سایر دستگاه ها نمی تواند موفق باشد و لذا در این خصوص به هماهنگی و همکاری با سایر دستگاهها نیاز دارد.

ارسال نظرات