امام جمعه کوهدشت گفت: مسئولان برای نرخ بالای بیکاری در شهرستان کوهدشت چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۱۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام طهماسبی در خطبه  های نماز جمعه کوهدشت گفت: نرخ بالای بیکاری در شهرستان قابل قبول نیست؛ از این رو از مسولان انتظار داریم که برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.

وی با گرامیداشت روز کارگر کار، کوشش و فعالیت را زینت مومن  و بیکاری را منشاء فساد و تباهی دانست و افزود: پیامبر(ص) دست کارگر را می بوسید؛ بنابراین ظلم به کارگر جنایت است البته کارفرما هم حقوقی دارد که باید رعایت شود.

امام جمعه کوهدشت گفت: کار در تمام ابعاد آن محترم است؛ چرا که در روایات آمده است کار حلال مساوی با جهاد در راه  خدا است.

طهماسبی بیان کرد: در شرایط تحریم باید با همت مضاعف فعالیت دو چندان داشته باشیم و در واقع از تحریم بعنوان فرصت استفاده کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت مرتضی مطهری و همچنین گرامیداشت روز معلم به نقش شهید مطهری در اشاعه اسلام اشاره کرد و ادامه داد: شهید مطهری یار و پاره تن امام بود ودر زمان خود با توجه به شناخت عمیقی که از دین داشت کمونیسم را زیر سوال برد.

امام جمعه کوهدشت از معلمان به عنوان سازندگان افکار انسان ها نام برد و گفت: بالاترین سرمایه جامعه نیروی انسانی است؛ از این رو نسل نو باید درست تربیت شود.

طهماسبی با تاکید بر اینکه سند تحول آموزش وپرورش باید قرآن محور باشد اظهار کرد: دانش آموزان امانتی هستند که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیروی انتظامی را مجری احکام الهی دانست و افزود: این نیرو باید جلو نا امنی ها، مواد مخدر و فساد در جامعه را بگیرد.

امام جمعه کوهدشت واقف بودن به حقوق مردم، مردم دار بودن و تامین امنیت وآسایش مردم را ازجمله وظایف دولتمردان برشمرد.

طهماسبی با اشاره به مذاکرات هسته ای بیان کرد: دانستن حق مردم است و مردم باید بدانند چه چیزی در مذاکرات بین طرفین گذشته است.

وی اظهار کرد: ما به آمریکا اعتماد نداریم؛ چرا که این کشور از جنایت هایی که علیه مسلمانان می شود حمایت می کند و در حال حاضر نمونه آن را در حمایت آنها از تجاوز آل سعود به یمن شاهد هستیم.

امام جمعه کوهدشت تاکید کرد: مردم باید در جریان تمام جزئیات مذاکرات هسته ای قرار بگیرند.

طهماسبی با اشاره به اینکه آل سعود با نفت مسلمین آدم کشی راه انداخته است و به تروریست ها اسلحه و مهمات می رساند تصریح کرد: آل سعود با اسلام و قرآن به جنگ اسلام آمده است.

وی با بیان اینکه آل سعود بنیانگذار تروریسم است اضافه کرد: عاقبت مسلمین پیروز هستند وباطل رفتنی است.

ارسال نظرات