خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مسابقات علمی و عملی فنی و حرفه ای در تاریخ17 و 18 اردیبهشت با حضور 500 تن دانش آموز نخبه با میزبانی استان قزوین انجام خواهد شد که برگزاری این مسابقات سبب شده تا استان قزوین از رتبه 11 به رتبه پنجم ارتقاء پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۵۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین،نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه " روز معلم" با حضور اصحاب رسانه در سالن کنفراس آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: سطح دانش، مهارت و ارزش فرهنگیان از معیار های بارز انتخاب معلم نمونه بوده است که در حال حاضر 15 هزار و 835 معلم در استان قزوین مشغول به تدریس هستند به این منظور، از مجموع 607 پرونده رسیده یک معلم کشوری، 12 معلم استانی و 238 معلم نمونه از مناطق 14 گانه منتخب شدند.

تجلیل از معلمان نمونه با حضور معاون رئیس جمهور

وی تدوین همایش های بزرگ استانی در راستای تجلیل از مقام معلم ازمهمترین برنامه های این هفته برشمرد و افزود: برنامه ای با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور، دویست و 40 معلم برگزیده در شانزدهم اردیبهشت ماه در دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد همچنین تجلیل از فرزندان شهدای فرهنگی، تجلیل از فرهنگیان بسیجی و حضور معلمان نمونه در گلزار شهدا از دیگر برنامه های هفته معلم خواهد بود.

قاسمی اضافه کرد: طبق سالهای گذشته تجلیل از پیشکسوتان متولیدن سال 28 با حضور ریئس کانون بازنشستگان کشوری بعا از هفته معلم اجرا خواهد شد در این میان ارائه خدمات رایگان پزشکی به فرهنگیان شاغل و بازنشسته توسط پزشکان عمومی در طول هفته معلم صورت خواهد پذیرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش اعلام کرد: مسابقات علمی و عملی فنی و حرفه ای در  تاریخ17 و 18 اردیبهشت با حضور 500 تن دانش آموز نخبه با میزبانی استان قزوین انجام خواهد شد که برگزاری این مسابقات سبب شده تا استان قزوین از رتبه 11 به رتبه پنجم ارتقاء پیدا کند.

 

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها