خبرهای داغ:
سرهنگ امیری: فتنه هیچ وقت تمام نمی شود و هدف آن سست کردن پایه های نظام و از بین بردن اعتماد ملت به نظام وهچنین ایجاد فاصله بین نظام و ملت و بدبینی ملت به نظام است
کد خبر: ۸۵۱۵۴۶۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه ای تحت عنوان نشست سیاسی در ناحیه زرقان با حضور جناب سرهنگ امیری معاون اسبق سیاسی سپاه فجر فارس برگزار شد .

جناب سرهنگ امیری معاون اسبق سیاسی سپاه فجر در این جلسه فرمودند : فتنه هیچ وقت تمام نمی شود و هدف آن سست کردن پایه های نظام و از بین بردن اعتماد ملت به نظام و هچنین ایجاد فاصله بین نظام و ملت و بدبینی ملت به نظام است که همانند هرسال مقام معظم رهبری با نام گذاری این سال به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی این توطئه را خنثی کردند .

وی افزودند که برای تحقق این امر رهبری معظم و برای ایجاد همدلی بایستی نقد همراه با علم و انصاف باشد و دولت محترم نیز این نقدها را بپذیرد و در مواردی که ملت شبه ای دارند دولت بایستی مسئله را با بیان دلیل و علت روشن نماید و ملت را اغناء فکری نماید .

جناب سرهنگ امیری در مورد مذاکرات هسته ای نیز افزود : شعار دولت فعلی این بود که ما سه ماهه مشکلات هسته ای و تحریم ها را حل میکنیم و تعامل سازنده با جامعه جهانی برقرار می کنیم . هجده میلیون نفر از مردم به این حرف رای داند اما اکنون صحیت هایی از دولت شنیده میشود که مبهم و به نظر غیر واقعی است از جمله اینکه مذاکرات صد و بیست میلیون دلار پول نفت را آزاد خواهد کرد ولی کدام صدوبیست میلیون دلار ؟؟

وی همچنین فرمودند مقام معظم رهبری چهار دلیل برای صدور اجازه شروع مذاکرات داشتند که عبارتند از :

1- اغناء فکری مردم ایران

2- اغناء فکری مردو و دولت های جهان

3- مذاکره برای گسترش روابط با جهان و ایجاد ارتباط برای کسب تجربه در جهت پیشرفت علمی

4- دفع شر احتمالی دشمن به این دلیل که مذاکره جنگ را عقب میاندازد تا پیشرفت حاصل شود


ارسال نظرات
پر بیننده ها