خبرهای داغ:
نمازگزاران با اعتراض گسترده نسبت به مصوبات سفر هیئت دولت خواستار پاسخگویی سریع و صریح مسئولین ارشد استان و شهرستان بودند.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۶۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته ی لارستان همانگونه که قابل پیش بینی بود، تحت تاثیر حضور دولت تدبیر و امید در استان فارس قرار گرفت.
 حجت الاسلام نوربخش امام جمعه ی شهرستان لارستان؛ پس از بررسی مناسبت های هفته، به سفر رئیس جمهور روحانی به فارس اشاره ای داشت و گفت: امیدواریم وجود ایشان در استان برکاتی را داشته باشد و برای لارستان بزرگ منشأ برکتی بشود و ما انتظار داریم، سهمی که لارستان در این سفر از پیشرفت برده است را برای ما تبیین کنند، که یکی از آن چیزها بحث راه آهن بود و مسئله ی انتقال آب خلیج فارس، که امیدواریم برکاتش شامل مردم لارستان بشود.

پس از صحبت های امام جمعه، جمعی از مردم در خصوص مصوبات این سفر و عدم وجود مصوبه ای در جهت پیشرفت لارستان شروع به صحبت کردند، اعتراض های مردم و نمازگزاران به بعد از اقامه ی نماز نیز کشیده شد.


نمازگزاران با اعتراض گسترده نسبت به مصوبات سفر هیئت دولت خواستار پاسخگویی سریع و صریح مسئولین ارشد استان و شهرستان بودند که آنچنان که بایسته است و شایسته، هیچ نگاهی از سوی هیئت دولت و استانداری فارس نسبت به لارستان قرار نگرفته است و مصوبات این سفر تنها شامل چند شهرستان محدود شده است.

تقاضا و مطالبات به حق کلیه ی نمازگزاران خداجوی لارستان که به نوعی خواستار پاسخگویی صریح مسئولین ارشد در قبال این سفر بودند، در نماز جمعه بی پاسخ ماند.

امید است استاندار فارس و هیئت دولت هر چه سریعتر با تشکیل کمیته ای و اعزام آن به لارستان، انتظارات بحق مردم را بررسی و از نزدیک پاسخگوی یأس و ناامیدی مردم لارستان از کاروان تدبیر و امید باشند.

گفتنی است پس از حضور رئیس جمهور به استان فارس، یونسی دستیار رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان در لارستان هیچ مصوبه ای در خصوص لارستان صورت نگرفته است؛ که نتیجه ی این بی تدبیری و بی عدالتی نسبت به مردم شهرستان، تشنج و ناآرامی در مراسم نمازجمعه ی امروز بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار