خبرهای داغ:
اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد:
به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته زمین پاک با شعار"زمین پاک با حفاظت از آب و خاک" حاشیه دریاچه اوان، توسط گروه محیط زیستی اله موت یار با همکاری اداره کل محیط زیست استان قزوین پاک سازی شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۸۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صدرالدین علیپورمدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین، در حاشیه این مراسم اظهار کرد:هدف از برگزاری این مراسم نمادین تشویق شهروندان به پاک نگهداشتن طبیعت و نیالودن دامان آن به زباله و انواع آلودگی ها و حفاظت از محیط زیست به منظور حفظ حیات و کره زمین میباشد

وی تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است و همه مسوولین و مردم باید در امر حفاظت از محیط زیست و طبیعت پاک مشارکت جدی و فعال داشته باشند.طبیعت این ودیعه الهی به صورت امانت در اختیار ما گذاشته شده  و وظیفه ماست که آن را حفظ کرده و به نسل های بعدی تحویل دهیم که این مهم بدون مشارکت همگانی امکان پذیر نخواهد بود.

علیپور درادامه اظهار امیدواری کرد،که شهروندان، گردشگران و مسافران، مسائل زیست محیطی را در همه ایام رعایت کنند و از پراکندن و رها کردن زباله در طبیعت پرهیز کنند.

در ادامه برنامه های هفته زمین پاک:حاشیه کمربندی بیمارستان قدس، پارکهای ملت والغدیرشهر قزوین نیزبا همکاری شبکه تشکلهای زیست محیطی استان قزوین در راستای تنویر افکار عمومی و سلامت شهروندان از زباله های فیلتر سیگار پاکسازی شد.

 

1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها