بمناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراها:
رییس شورای شهر میبد در مراسم روز شورها، از همکاری تمام ادارات بخصوص شهردار و تلاش همکاران وی در یک سالی که گذشت تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۸۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، در راستای مشارکت توده مردم مسلمان ایران در تعیین سرنوشت خویش، امام خمینی رحمه الله در نهم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸، فرمان تاریخی خویش را مبنی بر تثبیت حاکمیت ملت ایران بر سرنوشت خویش و تشکیل شوراهای اسلامی به شورای انقلاب، اعلام کرد: "در جهت استقرار حکومت مردمی در ایران و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش که از ضرورت های نظام جمهوری اسلامی است. لازم می دانم بی درنگ به تهیه آیین نامه اجرایی شورا، برای اداره امور محل شهر و روستا در سراسر ایران اقدام و پس از تصویب به دولت ابلاغ نمایید تا دولت بلافاصله به مرحله اجرا درآورد.”

از این رو، هرساله از این روز به نام روز شوراهای اسلامی یاد می شود وبه همین مناسبت مراسم روز شوراها در میبد برگزار شد.


 این برنامه که در سالن آمفی تئاتر شورای شهر برگزار شد، سیدحسین آتشی بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر میبد از همکاری تمام ادارات بخصوص شهردار و همکاران پرتلاش شهرداری در سالی که گذشت تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از اداراتی که در فصل عمران و آبادانی شهر همراه و همگام شهرداری بودند تقدیر نمود.

در ادامه فلاح فرماندار میبد از حضور نمایندگان مردم و نمایندگان دولت در کنار یکدیگر ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدوارم در سالی که به نام همدلی و همزبانی است، حضور منتخبین مردم در کنار نمایندگان دولت، عاملی برای همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولین باشد و بتوانیم در آبادانی شهر گام موثری برداریم.

وی در ادامه به صورت مختصر به وظایف شوراها اشاره کرد.

در انتهای برنامه اعضای شورای شهر با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های راسای ادارات و گروه های ورزشی حائز رتبه های برتر و همچنین برخی از پرسنل شهرداری تقدیر و تشکر کردند.

محمدحسین هدائی نیز به مناسبت روز شوراها با اهدای هدیه و لوح تقدیر از زحمات اعضای شورای شهر میبد قدردانی نمود.
ارسال نظرات