انتقاد سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس به اظهارات وزیر کشور؛
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه وزیر کشور هیچ سند و مدرکی برای ورود پول های کثیف به انتخابات ارائه نکرده است گفت: طرح چنین شائبه هایی تنها اتهام زنی به نظام انتخاباتی در کشور است.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۱۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

سید حسین حسینی نقوی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به طرح مساله ورود پول های کثیف به انتخابات از سوی وزیر کشور گفت: ابتدا باید به این مساله توجه داشته باشیم که انتخابات در ایران یک شاخص و معیار است و حتی کشورهایی که داعیه دموکراسی را دارند نیز نتوانسته اند به حد مشارکت های انتخابات در ایران دست پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه این حد بالای از مشارکت موجب حسد و کید دشمنان داخلی و خارجی شده است گفت: فتنه 88 نیز که نوعی چنگ اندازی به وجهه نظام اسلامی بود با این هدف طراحی شده بود که ماهیت سلامت انتخابات پرشور در ایران را زیر سوال ببرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه در چنین شرایط طرح مباحث بی پایه از سوی وزیر کشور که خود مجری انتخابات در کشور است واقعا جای تعجب دارد گفت: به طور کلی دو حالت می توان برای مساله ورود پول های کثیف به انتخابات در نظر گرفت.

نقوی در این زمینه توضیح داد: در حالت اول این فرض وجود دارد که در گذشته افرادی با این پول ها توانسته اند به مجلس راه یابند که در این صورت می بایست وزیر، مدارک و اسناد آن را به محاکم قضایی ارائه می کرد تا شدیدترین برخوردها با این افراد صورت بگیرد و نیازی به رسانه ای کردن مساله نبود؛ در مورد دوم این فرض احتمال می رفت که قرار است در آینده چنین پول هایی به فضای انتخاباتی کشور وارد شود که بازهم راه حل رسانه ای کردن مساله نبود بلکه وزیر کشور می تواند راه ورود چنین پول هایی را مسدود کند و با متخلفان نیز برخورد کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه در داستان اخیر مجری برگزاری انتخابات در کشور خود در صف اول اتهام زنی به سلامت انتخابات در کشور قرار گرفت ادامه داد: واقعا طرح این مباحث ما را نگران کرده است که آیا قرار است در انتخابات آتی اتفاق خاصی روی دهد؟

ارسال نظرات