عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش برخی از چهره های ساختار شکن برای حضور در هیئت موسس حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: هنوز هم برخی به دنبال بازگشت بدون هزینه فتنه گران به عرصه سیاسی کشور هستند.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۱۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی بسیج با اشاره به طرح جریان اصلاحات برای بازگشت بدون هزینه اعضای فتنه به عرصه سیاسی کشور با تشکیل حزب اتحاد ملت ایران گفت: اساس یک تشکیلات سیاسی به اعضای آن باز می گردد یعنی اعضای موسسی که بنیانگذار حزب هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از اعضایی که به عنوان هیئت موسس حزب اتحاد ملت ایران به وزارت کشور معرفی شده بودند سابقه ساختارشکنی داشتند ادامه داد: البته کمیسون ماده 10 احزاب حزب را به رسمیت می شناسد ولی افرادی که صلاحیت های لازم را نداشته باشند رد خواهد کرد که چنین اتفاقی نیز افتاده است.

وی به موضوع حضور جهانگیری در جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی نیز اشاره کرد و گفت:البته دولتی ها می گویند این نشست یک جلسه خودمانی بوده است ولی واقعا مشخص نیست چرا در این نشست خودمانی آقای جهانگیری اعلام موضع انتخاباتی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه شان دولت بالاتر از آن است که وارد عرصه رقابت های سیاسی شود ادامه داد: اکنون این شائبه مطرح شده است که احتمال قرار است دولت در انتخابات مجلس از جریانات اصلاحات حمایت کند که این مساله می تواند التهاب آفرین باشد.

ارسال نظرات