نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات:
کفار و استکبار در تلاش هستند با فوت دهان خود نور اسلام را خاموش کنند و این با وعده خداوند متعال در عالم گیر کردن نور اسلام به شکست منجر خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۲۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
حجت الاسلام محمد رخ بین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات در نشست خبری که روز گذشته و به مناسب هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه برگزار شد نقش شهید مطهری را در روشنگری برای آحاد جامعه نقشی موثر و بسزا دانست و گفت: امروز ما در شرایطی هستیم که باید بیان امام صادق(ع) را جامع عمل بپوشانیم و به فرموده امام صادق(ع) کسی که عالم به زمان خویش است از شبهات و فتنه های زمان خودش در امان می‌ماند و یکی از مصداق‌های بارز افراد عالم و آگاه به زمان خویش شهید مطهری بود که با پیگیری این سیره و با توجه به موقعیت شناسی و درک خوب از زمان خود توانستند نقش بسزایی در روشنگری آحاد جامعه بازی کند.

وی در ادامه با اشاره به بیان رهبری در خصوص موقعیت و شرایط خاص کنونی و تشبیه آن به پیچ تاریخی گفت: شرایط کنونی ما به نسبت گذشته متفاوت شده است و ما از طرفی با موج بیداری اسلامی شکل گرفته در جهان اسلام مواجه هستیم که استکبار درسدد فرو بنشاند آن است و از طرف دیگر نیز استکبار جهانی با فتنه اسلام آمریکایی درسدد تخریب چهره واقعی اسلام است.

رخ بین در ادامه افزود: کفار و استکبار در تلاش هستند با فوت دهان خود نور اسلام را خاموش کنند و این با وعده خداوند متعال در عالم گیر کردن نور اسلام به شکست منجر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات در ادامه گفت: تمامی شکست های دشمن در خاموش کردن نور اسلام ناشی از اعتقاد راسخ، بصیرت نافذ و صبر جمیل مسلمانان است و نور اسلام روز به روز در حال گسترش است.

رخ بین، مهمترین وظیفه معاونت عقیدتی و سیاسی را ارتقاء علمی و آموزشی مربیان عقیدتی و سیاسی، برگزاری نشستهای سیاسی در راستای بصیرت افزایی، تولید و توزیع نشریات عقیدتی و سیاسی و مشاوره دینی و تربیتی دانست و گفت: در راستای همین اهداف و وظایف سازمان عقیدتی و سیاسی در هفته موصوم به عقیدیتی و سیاسی که از سالروز شهادت شهید مطهری آغاز می‌شود اقدام به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع تفکرات شهید مطهری و برگزاری همایش یاد مطهر به منظور آشنایی اقشار مختلف جامعه با تفکرات شهید مطهری خواهد کرد.

وی در ادامه دیدار با ائمه جمعه محلات و نیم‌ور، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقه مقاله نویسی و وبلاگ نویسی و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی از اثار شهید مطهری را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه عنوان کرد.

لازم به ذکر است هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه همزمان با سالروز شهادت شیهد مطهری و روز معلم در 12 اردیبهشت آغاز و تا 18 اردیبهشت نیز ادامه دارد.

 

ارسال نظرات