مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک ویژه برنامه‌های هفته عقیدتی ـ سیاسی در این نهاد را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۳۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اراک ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی – سیاسی با اشاره به برگزاری بیش از 15 عنوان برنامه در این شهرستان گفت: این هفته بهترین فرصتی است تا نه تنها فعالان حوزه نظامی و انتظامی بلکه تمامی مردم با فضلا و بزرگانی همچون استاد شهید مرتضی مطهری بیشتر آشنا شده و ادامه دادن راه این بزرگان را سرلوحه امور خویش قرار دهند.

وی با بیان این مطلب که آثار این معلم شهید هنوز هم به‌عنوان منابع علمی و تحقیقاتی کاربرد دارد، اظهارکرد: تحقیق و مطالعه در خصوص آثار استاد مطهری باب فتحی برای خودشناسی و رسیدن به اهداف عالیه انسانی است؛ چراکه تمامی آثار وی برگرفته شده از دین مبین اسلام است.

عبدی با اشاره به این مطلب که این هفته به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری با نام هفته عقیدتی - سیاسی در سپاه وبسیج نامگذاری شده است، افزود: این نامگذاری علاوه بر گرامیداشت مقام این معلم وارسته کمک می کند تا یاد همه معلمان، مربیان، مبلغان وبزرگانی که در مسیر ترویج علم، قدم نهاده و جان شیرین خود را فدای این راه با عظمت کرده اند از ذهنمان پاک نشود.

وی در ادامه به تشریح ویژه برنامه‌های هفته عقیدتی – سیاسی در سپاه ناحیه اراک پرداخت و گفت: برگزاری همایش یاد مطهر و مراسم گرامیداشت و تجلیل از فعالان این حوزه از جمله برنامه‌هایی است که برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عبدی از برگزاری نشست بصیرتی، نشست علمی افزایش جمعیت، کرسی‌های آزاد اندیشی خبرداد و گفت: نشست‌های ویژه صالحین، گردهمایی و حضور در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه، گردهمایی برای دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس از جمله برنامه‌هایی است که در نظر گرفته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در پایان، فراخوانی تهیه و تدوین مقاله، فراخوانی نشریات پایگاه ها، موج وبنوشت(وبلاگ‌نویسی) و فضاسازی از جمله تهیه و تولید پوستر و بنر را از دیگر برنامه‌های اجرایی نام برد.

ارسال نظرات