خبرهای داغ:
معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی گفت: امروز نه تنها شیعیان بلکه اهل تسنن هم درگیر محور مقاومت شده و خوشبختانه می بینیم که اهل تسنن در کنار شیعیان به صورت برادرانه در حال مبارزه با استکبار هستند.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۴۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
سجاد ریحانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه یکی از مباحثی که امروزه جهان با آن درگیر است محور مقاومت است، اظهار داشت: امروز نه تنها شیعیان بلکه اهل تسنن هم درگیر محور مقاومت شده و خوشبختانه می بینیم که اهل تسنن در کنار شیعیان به صورت برادرانه در حال مبارزه با استکبار هستند.

معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به تغییراتی که در دولت آل سعود رخ داد، تصریح کرد مشاهده کردیم که جریان تحجری که با حمایت آمریکا در منطقه به زورگویی می پرداخت، در یک خطای محاسباتی وارد جنگ نظامی با یمن شد و یقینا این جنگ رژیم آل سعود را به فروپاشی کامل نزدیک خواهد کرد.

وی یکی از تفاوت های بارز انقلاب اسلامی با انقلاب های مختلف را مردم سازی دانست و افزود: یکی از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی که غرب توانایی دست یابی به آن را ندارد، مردم سازی است، به این معنا که انقلاب ابتدا با آماده سازی مردم کشور برای مقاومت با تهدیدها و یا بحران های مختلف، به دولت سازی و پویایی کشور و انقلاب می پردازد.

ریحانی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به یک الگو در منطقه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: یکی از دروسی که انقلاب اسلامی ایران به کشورهای دیگر منتقلا کرد، فرمول بسیج بود که با استفاده از آن مردم را همراه انقلاب می کنیم. امروز به لطف خدا شاهد بسیج مردمی در کشورهایی که مقابل استکبار قد علم کرده اند همچون لبنان، سوریه و عراق هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها