سردبیر روزنامه رسالت گفت: فروپاشی دربار آل سعود با این اقدامات پادشاه عربستان بسیار نزدیک است، چراکه اختلاف و چندگانگی در بین سران عربستان تشدید شده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۴۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کاظم انبارلویی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه حمله رژیم آل سعود به یمن برای در هم شکستن مقاومت انقلابیون یمن بود، اظهار داشت: عربستان پس از تجاوز نظامی به یمن با مقاومت شدید مردم یمن روبرو شد. در واقع پس از هجوم عربستان احزاب، قبایل و گروه های یمنی به یک اتحاد و انسجام ناگسستنی رسیدند.

سردبیر روزنامه رسالت با بیان اینکه آل‌سعود قصد داشت تا دیکتاتوری یمن را بازگرداند، افزود: رژیم آل سعود قصد داشت تا با ایجاد یک زلزله بحران در یمن، رئیس جمهوری منفور و مستکبر سابق را به آن جا بازگرداند اما این اتفاق برای خود عربستان رخ داد و ما دیدیم که پادشاه عربستان به تغییرات گسترده در کابینه خود یک زلزله سیاسی را پس از 40 سال در عربستان بوجود آورد.

وی اذعان داشت: هم اکنون یک کودتای بدون خونریزی در داخل عربستان در حال رخ دادن است. فروپاشی دربار آل سعود با این اقدامات پادشاه عربستان بسیار نزدیک است، چراکه اختلاف و چندگانگی در بین سران عربستان تشدید شده است.

انبارلویی در پایان با اشاره به بازگشت اجباری هواپیمای کمک رسانی ایرانی از یمن به خاک کشورمان، گفت: هدف ایران از ارسال این هواپیما، کمک های انسان دوستانه بود اما عربستان با بی شرمی به تهدید هواپیمای ایرانی و در نهایت بمباران فرودگاه صنعا پرداخت و البته در این بین باید از خلبان شجاع ایرانی هم تشکر کرد؛ آل سعود بهتر است بداند که صبر جمهوری اسلامی ایران اندازه مشخصی دارد و اگر دست از این اقداماتش برندارد بی شک با جواب دندان شکنی مواجه خواهد شد.

ارسال نظرات