حجت الاسلام سعیدی در گفتگو با بسیج:

مسئولان نظام باید در تراز انقلاب اسلامی باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مجلس، استاندار و دیگر مسئولان باید در تراز انقلاب باشند، افزود: مردم نماینده ای می خواهند که جایگاه ولایت را در مجلس تقویت کند.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۰۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
حجت‏ الاسلام و المسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت‏گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان در اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: خبره ‏ای که فاصله اش با رهبری زیاد است؛ بینش قوی ندارد و به همین دلیل انتخابات مجلس خبرگان از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

مردم نماینده ای می خواهند که در مجلس جایگاه ولایت را تقویت کند

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مجلس، استاندار و دیگر مسئولان باید در تراز انقلاب باشند، افزود: مردم نماینده ای می خواهند که در مجلس جایگاه ولایت را تقویت کند.

ولایت مداری و حاکمیت ارزش های اسلامی در جامعه خواسته شهدا از مسئولان است

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه ولایت مداری، دفاع از اسلام، حاکمیت ارزش های اسلامی در جامعه خواسته شهدا از مسئولان است، تصریح کرد: خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر از جمله اهرم های گذری هستند که باید این سه خواسته شهدا را عملیاتی کنند.

لزوم توجه به مطالبات شهدا در انتخاب نمایندگان

وی با اشاره به اینکه مردم وقتی پای صندوق های رأی می روند، باید به مطالبات شهدا توجه کنند، گفت: اگر می خواهیم خون شهدا را حفظ و به پیام شهدا توجه کنیم، پای صندوق های رأی برویم و با انتخاب درست و صحیح آنها را عملیاتی کنیم.

باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اظهار کرد: آحاد مردم در انتخاب رئیس جمهور و شورا باید دقت کنند و پیام شهدا را مد نظر قرار دهند.

سعیدی با بیان اینکه استان سمنان در این زمینه راه خوبی را تا کنون طی کرده است، گفت: مردم ولایت مدار استان سمنان همچون گذشته باید این راه را طی کنند تا همواره میراث دار ارزش ها و آرمان های شهدا باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار