مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: 170 شبکه ماهواره‌ای با عناوین اسلامی علیه دین مبین اسلام فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۱۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در جمع فرهنگیان زنجانی با اشاره به نقش مهم معلمان در تربیت دانش‌آموزان اظهار داشت: مسیر هدایت مسیری است که معلمان پرچمداری آن را بر عهده دارند، چراکه مستقیما بر روی فکر و ذهن دانش‌آموزان کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه معلمان باید کمین‌گاه‌های شیطان را بشناسند و برای مقابله با آن تلاش کنند، تصریح کرد: باید معلمان در این زمینه دانش‌آموزان را آگاه‌سازی و هشیار سازند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت کار معلمان و اینکه معلمان باید خود را با موضوعات روز آشنا کنند، اظهار داشت: معلمان بیش از سایر افراد نیازمند برقراری ارتباط نزدیک با قرآن هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون گروه‌هایی همچون داعش، می‌توانند به آسانی و با بهره‌گیری از ابزارهای روز 10 هزار جوان مذهبی را از کشورهای مختلف جذب کنند، ادامه داد: بدنه داعش را افرادی لاابالی و شراب‌خوار تشکیل می‌دهند، اما توانسته‌اند با تبلیغات افرادی را از نقاط مختلف جهان جذب کنند.

تویسرکانی با اشاره به دشمنی با اسلام و آموزه‌های اسلامی گفت: امروز در جهان علت خباثت و دشمنی غرب و استکبار با مسلمانان به ویژه جمهوری اسلامی، طلا، نفت و حتی سانتریفیوژها نیست، بلکه آنها با اصل اسلام مخالفند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی تلاش دارند به اهداف خود برسند، ادامه داد: باید همه ملت‌ها و اقوام در مقابل توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان آگاه و هشیار باشند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت نزدیک به 170 شبکه ماهواره‌ای با عناوین اسلامی علیه دین مبین اسلام با هدایت دشمنان اسلام گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای با عناوین اسلامی علیه دین مبین اسلام فعالیت و اصل اسلام و اعتقادات مذهبی را هدف گرفته‌اند.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات و بودجه‌های هنگفت توسط سردمداران آمریکا علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: دولت آمریکا سالانه میلیاردها دلار برای تخریب جمهوری اسلامی هزینه می‌کند، اما با تدابیر و راهکارهای مقام معظم رهبری همه توطئه‌ها و دسیسه‌های آنها با شکست مواجه می‌شود
ارسال نظرات