نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: برخی آقایان در نهادهای انقلابی کشور به دنبال حذف تدریجی اسلام ناب هستند.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۲۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی نوروزی درهمایش هادیان سیاسی بسیج که بمناسبت سالروز شهادت آیت الله مطهری برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: انقلاب ایران در سال ۵۷ با تکیه بر آموزه های دینی و قرآنی و با رهبری حکیمانه امام راحل، اسلام فراموش شده را در ایران و جهان زنده کرد.

وی بیان کرد: تمام نهادهای انقلابی کشور باید در راستای تبیین اهداف اسلام حرکت کنند و مسیری خلاف آن گناهی نابخشودنی در نزد ملت خواهد بود.

نوروزی با اشاره به اینکه برخی آقایان در نهادهای انقلابی کشور به دنبال حذف تدریجی اسلام ناب هستند افزود: طرح حذف تدریجی اسلام را نباید ساده تلقی کرد و ممکن است این تفکر و اندیشه از زبان اساتید دانشگاه، روحانیون و … خارج شود و لذا می طلبد ملت بابصیر ایران اسلامی نسبت به چنین سخنانی هوشیار و آگاه باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  تربت حيدريه اذعان کرد: تمام پیچیده گی های منطقه خاورمیانه و جهان اسلام در راستای حذف اسلام ناب محمدی(ص) و جایگزینی اسلام آمریکائی و حذف شیعه صورت می گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها