خبرهای داغ:
حجت الاسلام عابدینی در جمع مردم بوئین زهرا:
حجت الاسلام عابدینی در جمع مردم بوئین زهرا گفت: ولایت فقیه در راستای ولایت الهی است و عاملی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و آن را تا به امروزحفظ کرده است وجود مبارک ولی فقیه است.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۴۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در جمع مردم بوئین زهرا با بیان اینکه قرآن کریم ما را به وحدت دعوت می کند گفت: وحدت مورد نظر قرآن برای ما، هر وحدتی را شامل نمی شود بلکه وحدت حول محور خداوند را شامل می شود.

وی وحدت حول محور غیر خدا را ناقص دانست و افزود: وحدتی که حول محور غیر خدا شکل بگیرد به سرانجام نخواهد رسید همانند وحدتی که برای کشتن امام حسین (ع) و سوزاندن حضرت ابراهیم (ع) شکل گرفت ولی چون وحدت شیطانی بود شکست خورد.

امام جمعه قزوین ، وحدت توحیدی را عامل پیروزی مسلمین برشمرد و خاطرنشان کرد: وحدت توحیدی با ظلم سازش ندارد، حامی مستضعفین است و بر مستکبران می تازد و اگر امروز این وحدت بین مسلمین شکل بگیرد قطعا پیروزی جهان اسلام را دربر خواهد داشت.

حجت الاسلام عابدینی در ادامه افزود: ما باید شعائر الهی را پاس بداریم و نماز جمعه یکی از مهم ترین شعائر الهی است، یکی از کارهای مهم ما این است که نسل جوان را با شعائر اسلامی آشنا سازیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با بیان اینکه ظلم ستیزی مهم ترین خصلت مومن است ابراز داشت: مومنی که با ظلم، دشمنی نکند مومن نیست و سکوت در برابر ظلم به منزله تایید ظلم است و کسی که در برابر ظالم سکوت کند در ظلم او شریک است.

وی، ولی فقیه را رکن رکین انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: ولایت فقیه در راستای ولایت الهی است و عاملی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و آن را تا به امروزحفظ کرده است وجود مبارک ولی فقیه است.

امام جمعه قزوین در پایان خاطر نشان کرد: امروز به برکت وجود ولی فقیه انقلاب ما صادر شده است و طولی نخواهد کشید که خانواده کشورهای محور مقاومت اسلامی زیاد خواهد شد و همه این کشورها در برابر استکبار صف آرایی خواهند کرد.


2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها