درگرامیداشت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر در دیدار با خانواده شهیدان باطبی بیان شد
حجت الاسلام سیدعربعلی جباری در دیدار با خانواده شهیدان باطبی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات خانواده معزز این شهیدان، اظهار کردند: خانواده های معظم شهدا، بزرگترین سرمایه نظام اسلامی در اقتدار و عزت محسوب شده و مایه شرف جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۵۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

 



 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش خبرنگار روابط عمومی سپاه بهشهر، به مناسبت ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین سیدعربعلی جباری امام جمعه بهشهر، احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا، گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، محمدتقی نورزاد فرماندار و جمعی از روئسا و مسئولین شهرستان از خانواده شهیدان باطبی دیدار کردند.

 

وی گفت: رشادت های شهدا همیشه در یاد و خاطره ها خواهد ماند و تاریخ هیچوقت فداکاری های آنان را از یاد نخواهد برد.

 

امام جمعه بهشهر تداوم راه شهدا را تنها وسیله نزدیکی و آشنایی با اهداف، آرمان ها  و معیار و شاخصه ها آنها در پیمودن راه حقیقی خواند و خاطرنشان کرد: ما امروز در جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر به این گنجینه ها و مجموعه معارف دینی و ارزشی نیازمندیم.

 

گفتنی است در پایان، ذاکر اهل بیت کربلایی مهدی مجیدی با مولودی خوانی خود در وصف مقام شامخ پدرو ولادت حضرت علی (ع) زینت بخش مجلس شدند و به رسم یادبود هدیه ای از طرف مسئولین به پدر و مادر شهیدان باطبی اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها