خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین :

عهد و پیمان مجموعه سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی با خون امضاء شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین اذعان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه استان در واقع تجدید میثاق با حضرت امام می باشد و ثابت می کنیم که بازوی توانمند انقلاب در مقابله با انحرافات هستیم چرا که عهد و پیمان مجموعه سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی با خون امضاء شده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۷۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، ظهر امروز حجت الاسلام علی معبودی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جمعی از فرماندهان و پایوران سپاه حضرت صاحب الأمر (عج) استان قزوین به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی با حجت الاسلام ولمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان قزوین دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام معبودی ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)، ماه رجب را ماه نزول رحمه للعالمین دانسته و ابراز امیدواری کرد همگان از برکات این ماه عزیز بهره مند گردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته معلم یادآوری کرد: شهید مطهری قطعا از جمله ستارگانی است که به دنیای ما زینت می بخشند و این هفته فرصتی است برای مروری بر اندیشه های ناب شهید مطهری که قطعا از مبانی فکری نظام اسلامی می باشد.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: از آن جا که سپاه پاسداران نهادی برخاسته از انقلاب است، اگر بخواهد همچنان انقلابی و بصیر باقی بماند ضروری است اندیشه های شهید مطهری را مرور و دائما بر اندوخته هایش بیفزاید.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه استان در واقع تجدید میثاق با حضرت امام و مقام معظم رهبری می باشد و ثابت می کنیم که بازوی توانمند انقلاب در مقابله با انحرافات هستیم چرا که عهد و پیمان مجموعه سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی با خون امضاء شده است.

این مقام مسئول در خاتمه متذکر شد: در سال جاری معاونت عقیدتی سیاسی سپاه استان قزوین جزو 3 استان برتر در این حوزه انتخاب گشته است که به زودی دیداری با مقام معظم رهبری خواهند داشت.

همچنین نمایشگاه کتاب به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه شهید مطهری سپاه استان قزوین افتتاح گردید.

 

1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها