نمایش «وعده موعود» با محورت زندگانی حضرت مهدی(عج) و به کارگردانی کوروش زارعی از ۵ خرداد در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۸۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، نمایش «وعده موعود» به نویسندگی سیدحسین فدایی‌حسین و کارگردانی کوروش زارعی و تهیه کنندگی حسین هدایتی از پنجم خرداد ماه امسال در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

این نمایش که چند سالی است آماده اجرا بوده، اکنون با حمایت حامی خصوصی به مرحله اجرا رسیده است. این نمایش روایتی از زمان ولادت حضرت مهدی(عج) تا شهادت پدر بزرگوار ایشان امام حسن عسگری(ع) می‌باشد و درآن مسئله جانشینی و حضور در انظار عمومی و پیگری‌های معتمد عباسی برای به شهادت رساندن حضرت قائم(عج) به صورت مستقیم به تصویر کشیده می‌شود.

«وعده موعود» این روزها در مرحله تمرین است و هنوز تیم نهایی اجرای این نمایش مشخص نشده است، زارعی پیش از این به تسنیم گفته بود:« سه سال است می‌خواهم نمایشی با محوریت امام زمان (عج) و زندگانی ایشان که تاکنون نه در سینما و نه در تئاتر کار نشده است روی صحنه ببرم، اما نه نهادهای انقلابی و نه نهادهای دولتی از آن حمایت نمی‌کنند، اصلا در این میان بحث اثر هنری کوروش زارعی نیست، اما آیا در این سه سال اثری در این حوزه تولید کرده‌اند؟ کار فرهنگی باید چگونه باشد که این نهادها و دولت‌ها از آن حمایت کنند. نمایشی ضد صهیونیستی را آماده کرده‌ایم، اما هیچکس به آن توجه نمی‌کنند و گویا اصلا اینگونه مسائل که همواره مود تاکید رهبر انقلاب بوده است جزء دغدغه‌های این نهادها و دولت‌ها نیست.»

به نظر می‌رسد زارعی مجبور شده است که در نهایت این نمایش دینی را با کمک حامی خصوصی آماده اجرا کند.
ارسال نظرات